«جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت و نسبت به فرا رسیدن آینده‌ای بهتر ابراز امیدواری کرد.

به گزارش جماران؛ رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی عید نوروز را تبریک گفت.

بنا به بیانیه کاخ سفید، «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی فرا رسیدن  عید نوروز را تبریک گفت و نسبت به فرا رسیدن آینده‌ای بهتر ابراز امیدواری کرد.

بایدن در این پیام تاکید کرد: «بهار نماد جاودان زندگی نو و زایش دوباره است و دل‌های مردم از آمریکا تا ایران، آسیای میانه، قفقاز، خاورمیانه، و اروپا  آکنده از نور و امید می‌شود. این همان پیام و شادی نوروز است که ما با انداختن یک سفره هفت سین در کاخ سفید، آن را گرامی می‌داریم.»

وی گفت: «این پیام، امسال شاید بیش از هر زمان دیگر، به شدت مورد نیاز است. پس از آن همه رنج و خسران، ‌برای ما یادآور آن است که روزهای بهتری در پیش است و همه ما باید برای دستیابی به آینده‌ای مشترک و برخوردار از صلح، رفاه، و درک بیشتر با هم کار کنیم.»

رئیس کاخ سفید در ادامه اظهار داشت: «در حالی که ما همچنان به پیشرفت‌هایمان در برابر کووید-۱۹ ادامه می‌دهیم،‌ امیدوارم که به زودی جشن‌های مجازی ما به همان احساس شادی و در جمع بودن در زمان‌هایی که با خانواده و دوستان‌مان گرد هم می‌آییم، بازگردد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.