محسن رضایی در پاسخ به سوالی در مورد ائتلاف با سعید محمد خاطرنشان کرد: ما در این انتخابات نیاز به یک دولت قوی و کارآمد داریم لذا از هر نوع رایزنی استقبال می‌کنیم و امیدواریم اکثر داوطلبان در کابینه دولت آینده حضور داشته باشند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه قبل و بعد انتخابات نیازمند وحدت هستیم، گفت: در شرایط فعلی نگران تعدد کاندیدا نیستم بلکه نگران حضور مردم هستم.

محسن رضایی روز سه شنبه در آیین گشایش سامان مردم یار در خبرگزاری تسنیم در جمع خبرنگاران، گفت: در پایانی سالی هستیم که جهان از وجود یک شرور بین‌المللی بنام ترامپ خلاص شد و اخلال‌گری او پایان یافت. امیدوارم دولت‌مردان جهان از این داستان درس بگیرند زیرا او از همه قراردادهای بین المللی خارج شد و در جهان بی نظمی را رایج کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: ترامپ در منطقه ما هم ایجاد ناامنی کرد و تا آخرین لحظات هم از تهدیدها و خرابکاری‌های خود دست نکشید حتی در مواردی به داعش هم کمک کرد. از این نظر کنار رفتن او برای ملت ایران خبر خوبی بود.

رضایی ادامه داد: ما ایرانی‌ها به مواردی نظیر عید نوروز و صله رحم اهمیت می‌دهیم. این ارزش‌ها با فرهنگ اسلامی سازگاری کامل دارد. یکی از خصوصیات ایرانی‌ها که قبل از اسلام وجود داشته و بعد از اسلام هم مورد تایید اسلام قرار گرفت همین فرهنگ توجه به صله رحم در ایامی چون نوروز است.

 

کشور از ناکارآمدی و فساد رنج می‌برد

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در مورد ائتلاف با سعید محمد خاطرنشان کرد:  ما در این انتخابات نیاز به یک دولت قوی و کارآمد داریم لذا از هر نوع رایزنی استقبال می‌کنیم و امیدواریم اکثر داوطلبان در کابینه دولت آینده حضور داشته باشند.  

 

در کشور به دو نوع وحدت نیاز داریم

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در کشور به دو نوع وحدت نیاز داریم، اولین مورد مربوط به قبل از انتخابات است و بعدی مربوط به بعد از انتخابات است. امروز کشور از ناکارآمدی و فساد رنج می‌برد که باید ریشه کن شود

رضایی یادآور شد: برای انتقال قدرت از نسل اول و دوم به سوم و چهارم، تنها ۱۰ سال فرصت داریم. در شرایط فعلی نگران تعدد کاندیدا نیستم بلکه نگران حضور مردم هستم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.