آیت الله موحودی کرمانی در اظهاراتی که به نظر می رسد پاسخی به سخنان صادق محصولی باشد، گفت: پس شأن و منزلت جامعه روحانیت مبارز با نیم‌قرن فعالیت و این سابقه درخشان نباید با برخی از اظهارات غلط و نسنجیده زیر سوال برود. من امیدوارم این رویه اشتباه اصلاح شود و این عزیزان از تخریب دست بکشند و تعارض گویی نکنند و در عمل به وحدت و همدلی کمک کنند.

به گزارش جماران؛ همشهری آنلاین نوشت: کمتر از 3 ساعت پس از اظهارات تند صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری درباره قالیباف و همچنین وحدت با سایر اصولگرایان که گفته بود با دوستان انقلابی وفاق می کنیم اما نه به هر قیمتی، آیت الله موحدی کرمانی در سخنانی که به نظر می رسد کنایه اش با محصولی بود گفت این عزیزان از تخریب دست بردارند و تعارض گویی نکنند

رئیس شورای وحدت اصولگرایان با انتقاد از مواضع دوگانه برخی از فعالان سیاسی در شورای ائتلاف، یادآور شد: توصیه می‌کنم برخی تجربه انتخابات مجلس سال گذشته را به نفع خود مصادره به مطلوب نکنند و آن را به عنوان یک موفقیتی که خود ایجاد کرده‌اند قلمداد نکنند. اعضای شورای ائتلاف توجه داشته باشند اگر سال گذشته در انتخابات توفیقی حاصل شد محصول همراهی همه جریان ها و احزاب انقلابی بود.

آیت الله موحودی کرمانی تصریح کرد: پس شأن و منزلت جامعه روحانیت مبارز با نیم‌قرن فعالیت و این سابقه درخشان نباید با برخی از اظهارات غلط و نسنجیده زیر سوال برود. من امیدوارم این رویه اشتباه اصلاح شود و این عزیزان از تخریب دست بکشند و تعارض گویی نکنند و در عمل به وحدت و همدلی کمک کنند.

رییس شورای وحدت اصولگرایان اظهار کرد: به نظر می‌رسد با مذاکراتی که در حال انجام است بتوان در آینده نزدیک شاهد وحدت و یکپارچگی نیروهای انقلاب باشیم و مقرر شده عزیزان شورای وحدت و شورای ائتلاف بنشینند و اختلافات را رفع کنند.

ظهر امروز صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری در یک سخنرانی دیگر گفته بود:  درخصوص تعیین مصداق اصلح در حال بررسی هستیم و تا کنون جلسات متعددی با افرادی که در مظان نامزدی هستند و افراد موثر، داشته‌ایم. با افرادی هم‌چون آقایان رئیسی، جلیلی، نیکزاد، فتاح، ضرغامی، رضایی و... جلسه داشته‌ایم. درخصوص آقای قالیباف، به نظر ما کسی که به تازگی رئیس مجلس شده بهتر است که برای ریاست جمهوری هم اقدام نکند. مردم اکنون به اقدام انقلابی در مجلس امید بسته‌اند و معطوف شدن ایشان به ریاست جمهوری این را زیر سوال می‌برد و مشکلاتی ایجاد می‌شود. البته این مطلب موضع ما قبل از انتخاب  هیئت رئیسه مجلس هم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.