محمود میرلوحی فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص اظهارات اخیر دبیر‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: برخی از نظامیان از جمله آقای رضایی معمولاً فکر می‌کنند که در همه حوزه‌ها صاحب نظر و حق هستند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: باید به سیاست‌های رسمی کشور توجه کنیم و هر شخصی برای خود یک مسیر و یک سیاست را در پیش نگیرد.

محمود میرلوحی در خصوص اظهارات اخیر دبیر‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: برخی از نظامیان از جمله آقای رضایی معمولاً فکر می‌کنند که در همه حوزه‌ها صاحب نظر و حق هستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: بیش از یک سال و نیم است که لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام است اما شاهد هستیم که خودتحریمی در کشور رخ داده است و کار و فعالیت همه تجار، صادرکنندگان و واردکنندگان ایرانی به دلیل نقل و انتقال پول دچار مشکل شده و مجمع تشخیص مصلحت در این خصوص پاسخگو نیست و به مسائلی ورود می‌کنند که می‌دانند شورای امنیت ملی مرتباً در این حوزه بحث کرده و برنامه تنظیم کرده است. همچنین زمانی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند که وقتی تحریم‌ها لغو شود به برجام بازخواهیم گشت.

وی بیان کرد: اظهارات محسن رضایی با گفتار اصولگرایان مغایر است، اصولگرایان همواره دولت و اصلاح طلبان را متهم به نرمش با آمریکا می‌کنند، در صورتی که آقای رضایی امروز از بقیه سبقت گرفته و به گونه‌ای صحبت کرده که صلاح نیست.

میرلوحی تأکید کرد: ما در شرایط فعلی باید انسجام و یکپارچگی در مواضع ملی را حفظ کنیم، چرا که می‌دانیم با آمریکا و کشورهای اروپایی و موضوعات شورای حکام مواجه هستیم و اگر انسجام نداشته باشیم، دستاوردهای مقاومت چهار ساله کشور و تصمیمات و اقدامات لطمه خواهد دید.

وی ادامه داد: آقای رضایی و آقای قالیباف در آن زمان برجام را به شدت تمجید می‌کردند اما زمانی که دیدند عده‌ای به برجام هجوم بردند، متاسفانه این آقایان حرف‌های قبلی‌شان را پس گرفتند؛ در حالی‌که برجام وضع موجودش هم دستاوردهای فراوانی برای کشور داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نظر من همین مسیری که تاکنون کشور داشته، باید ادامه یابد. دولت و وزارت امور خارجه به عنوان پرچم و ویترین سیاست‌ها و تصمیماتی که در شورای امنیت ملی بررسی می‌شود، هستند. در مجموع همه باید تلاش کنیم که این انسجام حفظ شود تا بتوانیم با رفتن ترامپ شرایط بهتری را فراهم کنیم. نباید با افراط و تفریط فرصت‌ها را از دست بدهیم. 

وی خاطرنشان کرد: باید به سیاست‌های رسمی کشور توجه کنیم و هر شخصی برای خود یک مسیر و یک سیاست را در پیش نگیرد؛ اگر درست، منطقی و نظام‌مند عمل نکنیم، همه اینها هزینه برای جامعه و مردم خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.