سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام - در مصاحبه با یک رسانه خارجی - خاطرنشان کرد: کلیه امور مرتبط به سیاست خارجی از طریق وزارت امور خارجه و از مجاری خود منتقل می‌شود.

به گزارش جماران؛ سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کلیه امور مرتبط به سیاست خارجی از طریق وزارت امور خارجه و از مجاری خود منتقل می‌شود.

«سعید خطیب‌زاده» روز جمعه در واکنش به اظهارات «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با فایننشال تایمز اظهار کرد: مصاحبه و نظرات مطرح شده در این مصاحبه شخصی می‌باشد.

وی تصریح کرد: کلیه امور مرتبط با حوزه سیاست خارجی صرفا از طریق وزارت خارجه و به صورت نهادی و از مجاری خودش منتقل می شود.

 

photo_2021-03-05_18-29-06

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی فایننشال تایمز تصریح کرد که ایران زمانی حاضر به مذاکره با آمریکا و قدرت‌های جهانی است که سیگنال روشنی دریافت کند.

وی در این مصاحبه گفته است: آنها باید به ما اطمینان خاطر دهند که همه تحریم های اعمال شده پس از برجام [توافق هسته ای 2015] در عرض یک سال لغو می شود و به ما می گویند برای این روند مذاکره کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.