ناصر موسوی لارگانی موسوی لارگانی به زمان بررسی مجدد طرح شفافیت آرا در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: براساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی وقتی بررسی جزئیات لایحه بودجه در دستور کار قرار می‌گیرد، هیچ طرح یا لایحه‌ دیگری مورد بحث و بررسی قرار نمی‌گیرد.

به گزارش جماران؛ به نقل از خانه ملت، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حداقل دو هفته به صورت سه شیفت درگیر بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ خواهیم بود تا به تصویب برسد، پس از آن نیز برای تایید به شورای نگهبان ارجاع خواهد شد که در این فرصت می‌توانیم طرح شفافیت آرا را در دستور کار قرار دهیم.

سید ناصر موسوی لارگانی به زمان بررسی مجدد طرح شفافیت آرا در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: براساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی وقتی بررسی جزئیات لایحه بودجه در دستور کار قرار می‌گیرد، هیچ طرح یا لایحه‌ دیگری مورد بحث و بررسی قرار نمی‌گیرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: در صورتی زمان بررسی بودجه طرحی مورد بررسی قرار می‌گیرد که سه فوریتی و برای کشور ضرورت داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: حداقل دو هفته به صورت سه شیفت درگیر بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 1400 خواهیم بود تا به تصویب برسد، پس از آن نیز برای تایید به شورای نگهبان ارجاع خواهد شد که در این فرصت می‌توانیم طرح شفافیت آرا را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1497774
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.