ستاد کل نیرو‌های مسلح در پی اظهارات اخیر حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات درباره مداخله یکی از کارکنان نیرو‌های مسلح در ترور و به شهادت رساندن شهید فخری زاده، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش جماران؛ متن بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح بدین شرح است:

- اولا فرد مورد ادعای وزیر اطلاعات در سال ۹۳ در حال آموزش بوده و در همان سال به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج گردیده است.

- ثانیا عضویت فرد مورد ادعا قطعی نبوده و روال نیرو‌های مسلح این گونه است که ارزیابی‌های حین آموزش یکی از عوامل اصلی قطعیت در عضویت بوده که نام برده به دلیل وجود مشکلات اخلاقی و اعتیاد به عضویت رسمی در نیامده و در حین آموزش اخراج گردیده است.

- ثالثا وزیر اطلاعات حتما می‌دانند که وفق قوانین و مقررات، افراد اخراجی از نیرو‌های مسلح از جمله فرد مورد ادعای ایشان پس از خروج در سال ۹۳ با نیرو‌های مسلح به طور کامل قطع ارتباط نموده و فاقد هویت نظامی می‌باشد و به همین دلیل جرم امنیتی وی همانند سایر آحاد جامعه در حیطه ماموریت و مسئولیت وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد.

- لذا انتظار می‌رفت وزیر محترم اطلاعات در اظهارات رسانه‌ای خود آن هم در پخش زنده، دقت بیشتری می‌نمود که بهانه‌ای به دست دشمنان جنایتکار نظام همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌داد و از جایگاه خطیر وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) و شأن نیرو‌های مسلح مراقبت می‌کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.