نیکفر رییس ستاد مرکزی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات دور دهم ریاست‌جمهوری با اشاره به دعوت نامه نخبگان اصولگرا برای حضور رییسی در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: با شناختی که از رییسی دارم، ولایت پذیری از شاخصه‌های جدی او است و با عنایت به حکم پنج ساله رهبری، اگر تکلیف نشود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهد کرد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، رییس ستاد مرکزی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات دور دهم ریاست‌جمهوری، رسیدن شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به گزیته واحد را بعید ارزیابی کرد و گفت: در شرایط فعلی یک فرد با سابقه نظامی‌گری که اشراف اقتصادی هم داشته باشد، می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

«محمد جواد نیکفر» روز جمعه با بیان اینکه جایی برای فرصت سوزی در کشور برای انتخابات پیش رو وجود ندارد، خاطر نشان کرد:اگر فردی دارای برنامه و توان اجرایی قابل قبول برای حل مشکلات معیشتی و امنیتی حضور پیدا کند تا میزان مشارکت مردمی بالا می‌رود. متاسفانه فرصتهای زیادی با آزمون و خطای مدیران قبلی از بین رفته است و جایی برای فرصت سوزی وجود ندارد.

رییس ستاد مرکزی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات دور دهم ریاست‌جمهوری، به نقش احزاب در انتخابات اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جناح‌ها کارنامه درخشانی ندارند، ولایت پذیری و گفتمان انقلابی و ساماندهی وضعیت معیشتی می‌تواند در انسجام مردمی تأثیر بسیار خوبی داشته باشد.

فرد با سابقه نظامی و اقتصادی گزینه خوبی برای انتخابات ریاست جمهوری است

نیکفر درباره حضور نامزد نظامی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ریاست جمهوری، یادآور شد: مقوله مهم جهان امنیت است در شرایط فعلی یک فرد باسابقه نظامی گری که اشراف اقتصادی هم داشته باشد، می‌تواند بسیار مؤثر باشد، بدلیل اهمیت ژئو استراتژیک منطقه  غرب آسیا  و موقعیت ژئوپلتیک ایران در منطقه و جهان درشرایط فعلی یک فرد با سابقه نظامی و انقلابی که علاوه  بر تخصص در علم اقتصاد، اشرافیت کلان اقتصادی هم داشته باشد می‌تواند گزینه ایده‌الی باشد.

احمدی نژاد کارنامه درخشانی از خود به‌جا نگذاشت

نیکفر با بیان اینکه بعید است شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به نامزد واحد برسند، به حضور احمدی نژاد در انتخابات اشاره کرد و افزود: او ظاهرا علاقه‌مند به حضور در انتخابات است، اما آزموده را آزمودن خطاست. احمدی نژاد در دور دوم ریاست جمهوری خود کارنامه درخشانی  از خود به جا نگذاشت و به جای پاسخگویی، خط قرمز تعیین کرد. چنین فردی نمی‌تواند حلال مشکلات کشور باشد بلکه خودش مسبب مشکلات می‌شود. مردم تحمل آزمون و خطای دیگری را ندارند. در شرایط فعلی مدیریت هوشمندانه و ولایت پذیر می‌تواند انسجام کشوری ایجاد کند و لج بازی جایگاهی ندارد.  

 

محمد جواد نیکفر

 

رییسی در انتخابات شرکت نمی‌کند

نیکفر با اشاره به دعوت نامه نخبگان اصولگرا برای حضور آیت الله رییسی در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: با شناختی که از رییسی دارم، ولایت پذیری از شاخصه‌های جدی او است و با عنایت به حکم پنج ساله رهبری، اگر تکلیف نشود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهد کرد.   قوه قضائیه نقش مهمی دارد می تواند جلوی فساد را بگیرد وآنها  را محاکمه کند. اکنون روال مبارزه با فساد بطور جدی شروع شده است و می‌تواند  کشور را از این شرایط نجات دهد.

این فعال اصولگرا ادامه داد: رییسی اشراف کامل بر قوه قضاییه دارد و بعید است که رهبری برای او تکلیف دیگری قائل شوند زیرا اهمیت برنامه فسادستیزی از مهمترین اصول حاکمیتی نظام اسلامی است و خوشبختانه آیت الله رییسی با عملکرد درخشان خود نشان دادند که در این مسیر موفق بوده و تا رسیدن به هدف نهایی ادامه می‌دهند. مضافا اینکه نخبگان  ولایت‌پذیر واقعی همیشه پشت سر رهبری هستند و هیچ وقت جلوتر حرکت نمی‌کنند.

نیکفر خاطرنشان کرد: با گذشت ۴۲سال از انقلاب اسلامی، جامعه به پختگی لازم رسیده است. مردم، مسوولان را بر اساس شعارهایشان قضاوت نمی‌کنند بلکه به دنبال نتایج عملکرد آنها هستند.

وی با بیان اینکه اصولگرایان ضعف‌های زیادی داشته اند که قابل انکار نیست افزود: بکارگیری عَملی گفتمان انقلابی و جهاد اقتصادی می‌تواند کلیدواژه و راه حل مشکلات کشور باشند. بنابراین لازم است خارج از جناح بندی‌های سیاسی، همه خواص تاثیر گذار از همه جناح‌های، با پیروی از ولایت فقیه منسجم شوند و همانند اوایل انقلاب با ایده انقلابی و اطاعت از رهبری حلال مشکلات کشور شوند.

رییس ستاد مرکزی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات دور دهم ریاست‌جمهوری با اشاره به نقش نخبگان در آینده کشور خاطرنشان کرد: نخبگان باید آینده‌نگری کنند و ضمن در نظرگیری همه جوانب و مشکلات مردم برای حل آنها چاره اندیشی کنند. در حال حاضر امنیت و اقتصاد نیاز اساسی کشور است. نخبگان دلسوز می‌توانند ضمن هم اندیشی در جهت استخراج و تدوین راه‌حل های مناسب، فردی را به جامعه معرفی کنند تا در این دو زمینه برنامه مدون و قابل اجرا داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.