پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا به اندیشکده محافظه کار هادسون پیوست و اهمیت این موضوع در این است که وی از مباحثی که در قلب سیاسی آمریکا مطرح می‌شود؛ دور نمی‌ماند و از پشتوانه مالی حزب جمهوریخواه بهرمند می‌شود.

به گزارش جماران؛ وزیر خارجه سابق آمریکا برای آنکه به حلقه قدرت نزدیک باشد؛ با ماندن در واشنگتن، به اندیشکده محافظه کار هادسون پیوست.

مهر به نقل از آکسیوس نوشت: مایک پمپئو که تا همین یک هفته پیش وزیر خارجه آمریکا بود؛ قرار است با ملحق شدن به اندیشکده محافظه کار «هادسون»، همچنان در واشنگتن دی سی بماند.

اهمیت این موضوع در این است که وی از مباحثی که در قلب سیاسی آمریکا مطرح می‌شود؛ دور نمی‌ماند و از پشتوانه مالی حزب جمهوریخواه بهرمند می‌شود.

اندیشکده هادسون نقش مهمی در شکل دهی سیاست‌های حزب جمهوریخواه دارد حال آنکه در دوره دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، مدعی بود که به هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات فرصتی برای تبادل نظر داده است.

هادسون همچنین یکی از پایگاه‌های متفکران امنیت ملی حزب جمهوریخواه است.

ناگفته نماند که پمپئو تاکنون از هیچیک از اقداماتی که در دوره ترامپ انجام داد ابراز پشیمانی نکرده است حال آنکه فردای روز تحلیف بایدن، در پیامی توئیتری نوشت: «۱۳۸۴ روز».

به نوشته آکسیوس این رقم می‌تواند شمارش معکوس روزهای باقی مانده تا انتخابات ۲۰۲۴ باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.