حجت الاسلام عابدینی امام جمعه قزوین با تاکید بر برگزاری مراسم های بزرگداشت دهه فجر، اظهار داشت: کرونا امروز نقش یک فتنه را ایفا می‌کند چراکه از یک سو عامل بیماری برای مردم ما شده و از سوی دیگر در ابعاد مختلف درحال فتنه گری است

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، امام جمعه قزوین گفت: ویروس کرونا نباید بهانه‌ای برای برگزار نشدن مراسم‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر شود بلکه این برنامه‌ها باید با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دستورات ستاد کرونا برگزار شود.

وی اظهار داشت: کرونا امروز نقش یک فتنه را ایفا می‌کند چراکه از یک سو عامل بیماری برای مردم ما شده و از سوی دیگر در ابعاد مختلف درحال فتنه گری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ویروس کرونا نباید بهانه‌ای برای برگزار نشدن مراسم‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر شود بلکه این برنامه‌ها باید با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دستورات ستاد کرونا برگزار شود.

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در ستاد بزرگداشت دهه فجر با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل های در دوره شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در این ایام باید مراقبت کنیم که برگزاری هر اجتماع و بزرگداشتی با رعایت مسائل بهداشتی انجام بگیرد و در عین حال نباید کرونا بهانه ای شود که حتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ مراسمی برگزار نشود.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: درخواست ما از ستاد کرونا این است که سختگیری‌های غیر لازم برای برگزاری شعائر دینی و انقلابی صورت نگیرد چرا که مردم به خوبی متوجه این موضوعات خواهند شد و بسیار به جاست که با تصمیم گیری خوب و هوشمندانه از ایجاد تضاد و دوگانگی در جامعه جلوگیری کنیم تا در شرایط کرونایی و با رعایت تمام مسائل بتوانیم شعائر دینی و انقلابی خود را بجا بیاوریم.

وی اظهار داشت: کرونا امروز نقش یک فتنه را ایفا می‌کند چراکه از یک سو عامل بیماری برای مردم ما شده و از سوی دیگر در ابعاد مختلف درحال فتنه گری است، بنابراین باید با نگاه هوشمندانه و بصیرت مندانه در میدان مدیریت این فتنه قرار بگیریم.

این مسوول اضافه کرد: انقلاب اسلامی، کشتی نجات از ظلم، تحقیر، نفوذ اجانب، نابودی فرهنگ کهن ایران و بی حرمتی به شعائر دینی بود و به لطف الهی توانست با عبور از تمام خطرات و تلاطم‌ها به آرامش و اقتدار برسد.

امام‌ جمعه قزوین افزود: امروز به لطف الهی این کشتی انقلاب هم خودش صاحب آرامش و سکینه شده و هم کشورهای همجوار به لطف این کشتی دارای امنیت و ثبات هستند و شر داعش از ام القرای ایران اسلامی ریشه کن شد و به دنبال آن طرح خروج امریکا از منطقه از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح و درحال اجراست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی «شجره طیبه» است، ادامه داد: این شجره طیبه در هر برهه ای میوه متناسب با آن دوره را می‌دهد و هر روز شاهد میوه‌های پربارتر و شیرین‌تر آن در کل جهان هستیم، میوه این درخت فراتر از مرزهای میهن اسلامی بوده و در یمن و لبنان و غزه، تبدیل محرومان و مظلومان به قدرت منطقه بوده و در کشور سوریه و عراق نیز رهایی از شر داعش بوده است.

حجت الاسلام عابدینی یادآور شد: در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ درواقع انقلاب شروع شد و جریان مقاومت شکل گرفت و این انقلاب باید زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) شود چراکه این موضوع جزو آرمان‌ها و چشم اندازهای این انقلاب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.