خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه با یادآوری اینکه اظهارات افراد غیرمسئول درباره کشتی کره‌ای وجاهت ندارد، تاکید کرد: «هرگونه تحول در مورد آزادی کشتی وابسته به نظر مقام قضایی است».

به گزارش جماران؛ سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص احتمال آزادی کشتی کره‌ای تأکید کرد که هرگونه تحول در مورد کشتی کره‌ای منوط به نظر مقامات قضائی است و اظهارات افراد غیر مسئول در این زمینه فاقد وجاهت است.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص انتشار شایعاتی در مورد احتمال آزادی کشتی کره ای تأکید کرد که هرگونه تصمیمی در این زمینه منوط به نظر مقامات قضائی کشور است.

خطیب‌زاده در این خصوص تصریح کرد:  مواضع و تصمیم های قوه قضائیه صرفا از طریق سخنگوی محترم این قوه اعلام می شود و اظهارات افراد غیر مسئول در این زمینه فاقد وجاهت است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: کشتی کره ای به دلیل ایجاد آلودگی زیست محیطی در آبهای خلیج فارس بر اساس دستور مقام قضایی توقیف شده و پرونده آن در مرحله دادرسی بوده و از این‌رو هرگونه تحول در مورد این موضوع موکول به نظر مقام محترم قضایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.