کتاب «سربازنامه» منظومه ای بلند و حماسی سروده افشین علا و با تصویرسازی محمدحسین صلواتیان است با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر مسئولان کشوری و لشگری رونمایی می‌شود.

به گزارش جماران؛ کتاب «سربازنامه» منظومه‌ بلند و حماسی در رثای شهادت قاسم سلیمانی صبح روز پنج‌شنبه 18 دی در اجلاسیه‌ سالگرد شهادت ایشان در کرمان رونمایی می‌شود.

کتاب «سربازنامه» منظومه ای بلند و حماسی سروده افشین علا و با تصویرسازی محمدحسین صلواتیان است با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر مسئولان کشوری و لشگری رونمایی می‌شود. این مراسم روز پنج‌شنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در مصلی کرمان برگزار می‌شود و به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود.

این مثنوی بلند پیش از این از سوی افشین علا به رهبر معظم انقلاب تقدیم شده و مورد تمجید معظم‌له نیز قرار گرفته بود. «سربازنامه» ۴۸ صفحه دارد که در قطع رحلی و با کاغذ گلاسه و چاپ چهار رنگ در شمایلی نفیس با قیمت ۶۹ هزار تومان روانه بازار کتاب می‌شود.

 

13991017000342_Test_NewPhotoFree

 

کتاب «سربازنامه» این روزها در حال طی کردن آخرین مراحل تولید است و از هفته‌ آینده در فروشگاه‌های کتاب سراسر کشور در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.