رئیس کمیته برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت در پاسخ به سوالی پیرامون مصادیق کاندیدای انتخابات و احتمال اجماع روی فردی مانند جهانگیری، بیان داشت: ما تاکنون وارد بررسی مصادیق کاندیداتوری در میان جریان اصلاح‌طلبی نشدیم.

به گزارش جماران؛ ایلنا نوشت: رئیس کمیته برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت از بررسی و تصویب راهبرد انتخاباتی این حزب برای دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر سال ۱۴۰۰ خبر داد.

جلال محمدلو پیرامون جزئیات کنگره آتی این حزب که روز ۱۸ دی‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: کنگره امسال به دلیل وضعیت شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود اما اعضای کنگره بر اساس آئین نامه تعیین شده‌اند و ان‌شاءالله حضور خواهند داشت.

وی افزود: مراسم افتتاحیه به صورت آنلاین پخش خواهد شد و دستورهای عادی مانند گزارش فعالیت یکسال گذشته حزب، تصویب خط مشی و راهبرد سال آینده و همچنین چارچوب استراتژی حزب برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر سال ۱۴۰۰ را داریم که مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصویب خواهد شد.

رئیس کنگره حزب اتحاد ملت در خصوص حضور دبیرکل این حزب با توجه به بیماری اخیر او اظهار داشت: کنگره آنلاین است و همه دوستان به صورت مجازی حضور دارند؛ ممکن است آقای دکتر شکوری‌راد هم بتوانند آنلاین باشند و برای دقایقی حضور پیدا کنند که این بستگی به شرایط جسمانی ایشان دارد اما اینکه نطق انجام دهند یا حضور فعال داشته باشند منتفی است.

وی درباره راهبرد مدنظر حزب برای شرکت در انتخابات سال آینده اظهار داشت: راهبرد را باید شورای مرکزی به کنگره ارائه کند و در آنجا تصویب شود اما همانطور که پیش از این هم اعلام کردیم، برای ما اصل بر شرکت در انتخابات است و ان‌شاء‌الله که شرایط آن فراهم شود.

محمدلو در پاسخ به سوالی پیرامون مصادیق کاندیدای انتخابات و احتمال اجماع روی فردی مانند اسحاق جهانگیری، بیان داشت: ما تاکنون وارد بررسی مصادیق کاندیداتوری در میان جریان اصلاح‌طلبی نشدیم و بیشتر در مورد فضای انتخابات و چارچوب راهبرد انتخاباتی و اینکه چه کار کنیم که انتخابات پرشور باشد و فضایی ایجاد شود که ما هم فعال باشیم، بحث و گفت‌وگو داشتیم. احتمال می‌رود پس از تصویب راهبرد انتخابات بشود در مورد مصادیق صحبت کرد.

رئیس کنگره حزب اتحاد ملت در پایان درخصوص سخنرانان و میهمانان این کنگره، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل اینکه کنگره به صورت آنلاین برگزار می‌شود این افتخار را نداریم که در خدمت شخصیت‌های مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور باشیم اما مراسم افتتاحیه از اینستاگرام حزب پخش می شود و من از همین طریق از شخصیت‌های کشوری و عموم علاقمندان حزب اتحاد ملت دعوت می‌کنم که اگر تمایل داشته باشند می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام حزب اتحاد ملت مراسم افتتاحیه و نطق افتتاحیه را دنبال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.