مک‌کنزی فرمانده تروریست های آمریکا در منطقه با اشاره به پرواز مجدد جنگنده‌های بی‌-۵۲ بر فراز خلیج‌فارس گفت که به استقرار تجهیزات جنگی در مناطق تحت مسئولیت سنتکام ادامه می‌دهیم تا مانع اقدام‌های احتمالی دشمنان شده و نشان دهیم که برای پاسخ به هر گونه تجاوز علیه آمریکایی‌ها یا منافع آنها آمادگی داریم.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، رئیس سازمان تروریستی «سنتکام» مدعی شد که واشنگتن به دنبال درگیری با ایران نیست.

«کنت مک‌ کنزی»، رئیس سازمان تروریستی «سنتکام» مدعی شد که واشنگتن به دنبال درگیری با ایران نیست. 

مک‌کنزی با اشاره به پرواز مجدد جنگنده‌های بی‌-۵۲ بر فراز خلیج‌فارس گفت که به استقرار تجهیزات جنگی در مناطق تحت مسئولیت سنتکام ادامه می‌دهیم تا مانع اقدام‌های احتمالی دشمنان شده و نشان دهیم که برای پاسخ به هر گونه تجاوز علیه آمریکایی‌ها یا منافع آنها آمادگی داریم.

وی افزود که ما دنبال درگیری نیستیم ولی هیچ‌کس نباید توانایی ما برای دفاع از نیروهایمان یا واکنش قاطعانه به هرگونه حمله را دست کم بگیرد.

بمب‌افکن‌های استراتژیک آمریکا روز چهارشنبه بار دیگر بر فراز خلیج فارس به پرواز در آمدند.

یک مقام ارشد نظامی آمریکا اعلام کرده است که که پرواز این دو بمب‌افکن بی-۵۲ درمیانه نگرانی‌ها از احتمال اقدام تلافی‌جویانه ایران در سالروز ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید سپاه قدس این کشور صورت می‌گیرد.

پیش از این روزنامه «وال استریت ژورنال» نوشته بود که با شروع انتقال ریاست‌جمهوری، کاهش نیروهای آمریکایی در عراق و افغانستان و نزدیک شدن به سالگرد ترور قاسم سلیمانی، نگرانی در مورد تحرکات ایران درست به نظر می‌رسد و پنتاگون باید به اقدام‌های خود برای  حفاظت از نیروها در پایگاه‌ها و مراکز دیپلماتیک ایالات متحده ادامه دهد. اما این آخرین استقرار نیروهای آمریکایی در خاورمیانه مانعی  برای ایران نخواهد شد یا به شرکای منطقه اطمینان نخواهد داد.

این روزنامه در ادامه نوشت که ایران سال‌ها شاهد بوده است که ایالات متحده بمب‌افکن‌ها، جنگنده‌ها و کشتی‌های جنگی را به دلخواه خود به منطقه اعزام کرده است اما ایران کاملا با تجربه است و از این بمب‌افکن‌ها نمی‌ترسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.