پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

وکیل بابک زنجانی پاسخ داد؛

بابک زنجانی کجاست؟

رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع بابک زنجانی با اشاره به اینکه وی هنوز در زندان است، درباره آخرین وضعیت این پرونده، گفت: هیچ اتفاق جدیدی درباره این پرونده رخ نداده و مطلب جدیدی برای توضیح درباره این پرونده وجود ندارد.

به گزارش جماران؛ به نقل از انتخاب، رسول کوهپایه‌زاده در پاسخ به این پرسش که آخرین مرتبه پرونده زنجانی در چه وضعیتی قرار داشت، گفت: آخرین اتفاقی که درباره این پرونده رخ داد، این بود که قوه قضاییه به پرونده ورود کرده و در حال بررسی پرونده است و از آن زمان تا امروز هیچ موضوع جدیدی درباره این پرونده اعلام نشده است.

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: خیلی وقت است که خبر جدیدی درباره پرونده اعلام نشده و فعلا پرونده در همان وضعیت سابق دنبال می‌شود.

رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع بابک زنجانی درباره آخرین وضعیت این پرونده، گفت: هیچ اتفاق جدیدی درباره این پرونده رخ نداده و مطلب جدیدی برای توضیح درباره این پرونده وجود ندارد.

این وکیل پایه یک دادگستری در پاسخ به این پرسش که آخرین مرتبه پرونده آقای زنجانی در چه وضعیتی قرار داشت، گفت: آخرین اتفاقی که درباره این پرونده رخ داد، این بود که قوه قضاییه به پرونده ورود کرده و در حال بررسی پرونده است و از آن زمان تا امروز هیچ موضوع جدیدی درباره این پرونده اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل این سکوت در مورد این پرونده چیست، گفت: من دلیل اصلی این موضوع را نمی‌دانم ولی شاید دوستان در قوه قضاییه در حال رسیدگی به این پرونده باشد و اقداماتی در حال انجام است ولی آنان فعلا بنا دارد که این امور را پیگیری کرده و سپس درباره آن اطلاع رسانی کنند.

وکیل مدافع بابک زنجانی همچنین در واکنش به شایعاتی مبنی بر خروج زنجانی از اوین و نگهداری او در حصر خانگی، گفت: ایشان همچنان داخل زندان هستند و این اظهارات صحت ندارد. البته پیش از این هم در دوره‌ای حتی ادعا شده بود که آقای زنجانی به خارج از کشور رفتند که هیچکدام از این اظهارات صحت ندارد. لذا بهتر است که اجازه بدهیم روال بررسی و پیگیری پرونده ادامه پیدا کند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.