پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در مراسم تشییع شهید فخری‌زاده مطرح شد؛

نکاتی مهم در مورد ترور شهید فخری زاده از زبان شمخانی + فیلم

دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم تشییع شهید فخری‌زاده گفت: «متاسفانه عملیات، عملیات بسیار پیچیده ای بود و با به کارگیری تجهیزات الکترونیکی رخ داد. هیچ فردی در صحنه حضور نداشت، اما سرنخ‌هایی وجود دارد.»

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سیستم اطلاعاتی کشور با دقت، احتمال وقوع حادثه علیه شهید فخری‌زاده و محل وقوع احتمالی حادثه را پیش‌بینی کرده بودند اما به دلیلی دقت مورد نظر صورت نگرفت.

دریابان علی شمخانی در مراسم خاکسپاری شهید محسن فخری زاده گفت:‌ غم از دست دادن محسن فخری‌زاده قابل بیان نیست. همین قدر بگویم که ۲۰ سال است که دشمن دنبال به شهادت رساندن وی است اما تا به حال ناکام بوده و این بار هم سیستم اطلاعاتی کشور با دقت احتمال وقوع حادثه و محل وقوع احتمالی حادثه را پیش‌بینی کرده بودند اما به دلیلی دقت مورد نظر صورت نگرفت واگرنه این عملیات را هم ناکام می‌گذاشتیم. 

وی ادامه داد: می‌خواهم بگویم سیستم اطلاعاتی به این اطلاعات رسیدند که علیه ایشان قرار است اقدامی صورت بگیرد اما این بار دشمن از سبک و شیوه جدید و تخصصی استفاده کرد که پس از ۲۰ سال به هدف خودش برسد. 

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: شهید فخری‌زاده یک دانشمند هسته‌ای بی‌بدیل بود. نمی‌خواهم به کسی جسارت کنم اما بسیار هستند که با سوء تفاهم دانشمند هسته‌ای نامیده می‌شوند. اگر روزی مجال این شد و مصلحت بر این قرار گرفت که تلاش‌های گام به گام شهید فخری‌زاده در تولید اقتدار در حوزه‌های مختلف از کرونا تا پدافند هسته‌ای بیان شود حتما چشم مبهوت جهانیان بیشتر مبهوت خواهد شد. 

حجم ویدیو: 2.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.