عضو شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به موشک شلیک‌شده به آرامکو گفت: موشک قدس با عبور از سامانه دفاع موشکی عربستان، این پیام را به آنها داد که باید بار دیگر برای خرید پدافند جدید به آمریکا متوسل شوند، چرا که این موشک، سامانه دفاعی آنها را در هم شکسته است.

به گزارش جماران؛ عضو شورای عالی سیاسی یمن بار دیگر تصریح کرد که موشکی که تاسیسات آرامکو در جده را هدف قرار داد، به طور کامل ساخت یمن بوده است.

ایلنا به نقل از سبا نوشت: «محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن بار دیگر تصریح کرد که موشکی که تاسیسات آرامکو در جده را هدف قرار داد، به طور کامل ساخت یمن بوده است.

وی افزود که موشک قدس با عبور از سامانه دفاع موشکی عربستان، این پیام را به آنها داد که باید بار دیگر برای خرید پدافند جدید به آمریکا متوسل شوند، چرا که این موشک، سامانه دفاعی آنها را در هم شکسته است.

الحوثی تاکید کرد: «هر چه عربستان به جنگ علیه ملت یمن ادامه داده و مراکز حیاتی را هدف قرار دهد، مقابله و دفاع  ما از سرزمین‌مان ادامه خواهد داشت».

وی افزود: «ما دشمن را از طریق اقدام‌های غیر اخلاقی، بمباران، حملات پیوسته به ملت یمن، محاصره، تحریم هوایی، ممانعت از سفر درمانی بیماران، قطع حقوق کارمندان و نابودی پول یمن شناختیم».

عضو شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: «ملت یمن، تسلیم نمی‌شود و هر میزان حمله به آن افزایش یابد، ایستادگی و مقاومت این ملت افزایش خواهد یافت».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.