سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد که خبر روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز درباره تماس سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با تیم جو بایدن را ساختگی است.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت خارجه خبر تماس سید عباس عراقچی با تیم بایدن را ساختگی خواند و تاکید کرد: خبرسازی‌های زرد شیوه مرسوم برخی رسانه‌ها به ویژه در این روزها شده است.

«سعید خطیب‌زاده» روز جمعه خبر روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز درباره تماس «سید عباس عراقچی»  معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تیم «جو بایدن» را ساختگی خواند و گفت: خبرسازی‌های زرد شیوه مرسوم برخی رسانه‌ها به ویژه در این روزها شده است.

وی ادامه داد: این خبر مربوط به اول هفته و کاملا ساختگی است.  

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه این دست رسانه‌ها از این پس از اینگونه اخبار هر روز بیشتر خواهند ساخت، اظهار داشت: در نیویورک همان روز توسط دفتر نمایندگی جواب داده شده که هیچ تماسی مستقیم یا غیر مستقیم نبوده است.  

خطیب‌زاده که با خبرگزاری صداوسیما گفت‌وگو کرده است، تصریح کرد: خبرسازی‌های زرد شیوه مرسوم رسانه‌هاست؛ به ویژه در روزهایی که دستشان خالی و تقاضا بالاست.

به گزارش ایرنا،  روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی به نقل از منابعی دیپلماتیک مدعی شد که «سید عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه ایران پس از انتخابات آمریکا تلاش کرده از طریق واسطه‌هایی این پیام را به «جو بایدن» رئیس‌جمهور منتخب منتقل کند که آمریکا قبل از شروع هرگونه مذاکره باید بدون پیش‌شرط به برجام بازگردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.