رییس جمهوری پیشین آمریکا با پاسخ مثبت به این پرسش که آیا این شرایط وی را نگران می کند، توضیح داد که اگر به صورت کاملا متفاوت عمل کنیم، کارایی دموکراسی ما خیلی سخت می شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا؛ باراک اوباما رییس جمهوری پیشین آمریکا با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، گفت اینکه هر کاندیدا بیش از ۷۰ میلیون رای دریافت کند نشان دهنده اختلاف عمیق در کشور است.

اوباما در گفت و گو با شبکه سی بی اس افزود: آمریکا در زمان انتخابات در شرایطی بود که برخی هنجارها، برخی از ارزش های بنیادی خیلی مهم زیر پا گذاشته شدند.

رییس جمهوری پیشین آمریکا همچنین با پاسخ مثبت به این پرسش که آیا این شرایط وی را نگران می کند، توضیح داد که اگر به صورت کاملا متفاوت عمل کنیم، کارایی دموکراسی ما خیلی سخت می شود.

پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ درگیری میان طرفداران جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا و دونالد ترامپ رییس  جمهوری فعلی این کشور جامعه را دو قطبی کرده است.

صدها نفر از حامیان نامزد جمهوری‌خواه در رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری خود را به مقابل کاخ سفید رساندند اما دونالد ترامپ به زمین گلف شخصی رفت تا آخر هفته را در آنجا بگذراند.

هواداران ترامپ که در راستای ادعای او برای تقلب انتخاباتی از برخی ایالت‌های آمریکا خود را به مقابل کاخ سفید رسانده‌اند تا راهپیمایی به سمت دیوان عالی آمریکا داشته باشند، با ترامپ روبه رو شدند که با ماشین به جمع آنها پیوست و به سوی زمین گلف خود حرکت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.