جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر می بینیم که دشمنان انقلاب اسلامی تا کنون اقدامی علیه ایران اسلامی انجام نداده‌اند به این معنی نیست که نمی خواهند بلکه جرات چنین کاری را ندارند زیرا ما از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار هستیم.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تهاجم علیه ایران اسلامی ضررهای زیادی برای دشمن دارد گفت: امروز ما از قدرت بازدارندگی کم‌نظیر و بالایی برخورداریم.

سردار علی فدوی روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد اظهارداشت: تهاجم علیه ملت ایران مضرات زیادی برای دشمن دارد و امروز قدرت‌مان قابل قیاس با چند سال پیش نیست.

وی بیان کرد: بیش از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و این در حالیست که دشمنان و ایادی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشترین اتحاد را در نابودی انقلاب داشته‌اند اما تاکنون راه به جایی نبرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب گفت: شاید پس از دوران پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصوم(ع)هیچ مقطعی را ما سراغ نداریم که چنین حجم دشمنی علیه جبهه حق و انقلاب اسلامی ایجاد شده باشد.

وی ادامه داد: اگر می بینیم که دشمنان انقلاب اسلامی تا کنون اقدامی علیه ایران اسلامی انجام نداده‌اند به این معنی نیست که نمی خواهند بلکه جرات چنین کاری را ندارند زیرا ما از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار هستیم.

فدوی با بیان اینکه اگر این حجم دشمنی علیه یک کشور دیگر می بود قطعا تا کنون نابود شده بود افزود: با وجود همه دشمنی‌های ایادی استکبار، ایران امروز با ایران اوایل انقلاب و حتی چند سال پیش قابل قیاس نیست.

وی با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت اظهارداشت: پیامبر اسلام(ص) برگزیده شدند تا بشر را رو به تعالی ببرند و امیدواریم ما در این مسیر به درستی گام برداریم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وحدت کلمه در مسیر حق از موارد مورد تاکید پیامبر اسلام(ص) بود و امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در مسیر رو به جلوی انقلاب بر این امر تاکید داشته‌اند.

فدوی بیان کرد: خداوند دنبال بهانه است تا بندگان خود را مورد لطف و عنایت قرار دهد اما لازمه آن عمل به شروط الهی و پایداری در این مسیر است.

وی تصریح کرد: پروردگار متعال برای حمایت از انسان‌ها شروطی را تعیین کرده و اگر ما این شروط را رعایت نکنیم از حمایت و وعده الهی محروم خواهیم شد و نخستین این شروط پیروی از خداوند و رسول(ص) خداست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایمان، با شور و نشاط کار کردن و باور به وعده الهی از مهمترین ویژگی‌های یک پاسدار است که این سه مورد همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.