وزیر بهداشت گفت: کماکان صحن‌ حرم‌ها با نظارت های بهداشتی باز است و ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری، عدم تجمعات باز صحن‌ها نظارت خواهیم داشت.

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، وزیر بهداشت گفت: تغییری در تصمیمات ستاد کرونا برای تعطیلی حرم‌ها ایجاد نشده است و کارشناسان ما درحال انجام مطالعات بر روی اجرای بهتر پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن هستند.

سعید نمکی وزیر بهداشت در خصوص تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونا برای تعطیلی حرم‌های متبرکه، اظهار داشت: تغییری در تصمیمات ستاد کرونا برای تعطیلی این اماکن مقدس ایجاد نشده است و کارشناسان ما درحال انجام مطالعات بر روی اجرای بهتر پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن هستند.

وی افزود: کماکان صحن‌ حرم‌ها با نظارت های بهداشتی باز است و ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری، عدم تجمعات باز صحن‌ها نظارت خواهیم داشت.

نمکی با بیان اینکه محدودیت‌های اعلام شده برای یک هفته اجرایی خواهد شد و وضعیت را بررسی خواهیم کرد، افزود: نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌ها از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی و کارشناسان بهداشت محیط صورت خواهد گرفت.

وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که واکسن‌های آنفلوآنزا چه زمانی در داروخانه‌ها توزیع خواهد شد، اظهار کرد: مسؤولان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا این محموله‌ها به کشور وارد شود و امیدواریم طی روزهای آتی این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.