​ دکتر رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری ، غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری به همراه سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) از بخش های مختلف مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در بحران کرونا قرار گرفتند.

به گزارش جماران؛ دکتر رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا گفت: به راستی کار در بهشت زهرا(س) به ویژه در شرایط بحران کاری سخت و طاقت فرسا است و زحمات پرسنل بهشت زهرا(س) و در راس آن مدیرعامل این سازمان در بحران کرونا به نوعی جهاد عظیم است.

رئیس دادگستری شهرستان ری افزود: از نکات قابل توجه در بهشت زهرا(س) این است که با توجه به حجم زیاد مراجعه کننده و ارباب رجوع در طول روز پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود و خدمات مناسب در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به شهروندان ارائه می گردد.

دکتر جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری در مورد فعالیت 9 ماهه بهشت زهرا(س) در بحران کرونا تصریح کرد: اقدامات بهشت زهرا(س) از اولین روزهای این بحران آغاز شده و همچنان با تلاش و زحمات عزیزانی که با جان و دل به شهروندانی که به دلیل کرونا حتی خانواده خودشان از متوفیان دوری می کنند، به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی انجام می دهند.

غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری: مدیریت بهشت زهرا(س) در کرونا نقطه قوت نظام و بایستی الگوی سایر دستگاهها باشد

در ادامه غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان در خصوص خدمات سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا گفت: یکی از مراکزی که در بحران کرونا زحمات و فعالیتش افزایش داشته سازمان بهشت زهرا(س) است و ما وظیفه خود دانستیم که برای تشکر و قدردانی از این عزیزان به ویژه مدیرعامل این سازمان در بهشت زهرا(س) حاضر شویم و رو در رو با همکاران و تلاشگران خاموش در عرصه خدمات رسانی به مردم در این بحران دیدار کنیم و به آنان خداقوت بگوییم.

نوفرستی دادستان شهر ری افزود: با بازدیدی که از قسمت های مختلف مجتمع عروجیان انجام شد و همچنین بنا به گزارش مدیران ارشد ستاد کرونای استان تهران رعایت دستروالعمل ها و پروتکل های  بهداشتی در بهشت زهرا(س) در بالاترین سطح قرار دارد و تعداد دفعات غربالگری و اهمیت دادن به شرایط کاری پرسنل از دیگر افتخارات این سازمان است که مدیریت عالمانه و با برنامه سازمان بهشت زهرا(س) آن را محقق کرده است.

وی افزود: مدیریت بهشت زهرا(س) در بحران کرونا و تکریم خانواده های داغدار نقطه قوت نظام اسلامی است و بایستی الگوی سایر دستگاهها باشد .

در ادامه نوفرستی دادستان شهرستان ری با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در بهشت زهرا(س) باعث افتخار و عزت کشور عزیزمان است گفت: من پس از بازدید از بهشت زهرا(س) و دریافت گزارش عملکرد این سازمان در بحران کرونا پیشنهاد دادم تا این موارد رسانه ای شود و مردم در جریان حماسه ای که توسط این پرسنل شریف و زحمتکش انجام شده است، قرار گیرند.

وی افزود: اینکه در حکومت اسلامی و شیعه سازمان بهشت زهرا(س) در این بحران بی سابقه به یاری و کمک سایر ادیان الهی می شتابد و درگذشتگان بر اثر بیماری کرونا را با درخواست خودشان رتق و فتق می کند از افتخارات و سربلندی نظام اسلامی و ما شیعیان است و دنیا باید این را بداند.

دادستان شهرستان ری در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان ری و تمهیدات دادستانی برای این امر گفت: رصد حقوق عامه از وظایف دادستانی است و ما  به طور مستمر با نامه نگاری به ادارات بهداشت شهرستان تمامی دستورالعمل های صادره از ستاد ملی کرونا را رصد می کنیم و بر اجرای آن نظارت دقیق داریم که سازمان بهشت زهرا(س) از جمله دستگاههایی است که به بهترین شکل ممکن دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را اجرا می کند .

 در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گزارش جامعی در خصوص اقدات صورت گرفته و برنامه های مدیریتی سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه در بحران کرونا ارائه کرد.

مدیر عامل بهشت زهرا(س) تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و صیانت از جان شهروندان و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) از برنامه های اصلی و راهبردی ما در بحران کرونا بوده و کارکنان بهشت زهرا(س) از ابتدای این بحران درکنار شهروندان و مراجعه کنندگان داغدار بوده وبدون وقفه و با ایثارگری به خدمات رسانی می پردازند و این بحران همچنان ادامه دارد.

گفتنی است دکتر رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری ، غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری به همراه سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام (ره) از بخش های مختلف مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س)، سالن های تطهیر، اورژانس عروجیان و سالن های انتظار و اقامه نماز میت بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در بحران کرونا قرار گرفتند و با حضور در جمع تطهیرکنندگان از آنان تقدیر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.