رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دومای دولتی روسیه امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی درخصوص مسائل منطقه رایزنی و گفت و گو کردند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دومای دولتی روسیه امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی درخصوص مسائل منطقه رایزنی و گفت و گو کردند.

«محمدباقر قالیباف»  و ویچسلاو والودین در این گفت و گو آخرین تحولات روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

رییس مجلس شورای اسلامی پیشتر بر پیگیری فعال مکانیزم کمیسیون مشترک عالی پارلمانی ایران و فدراسیون روسیه تاکید و اعلام کرده بود: مجلس ایران آمادگی تحقق کامل توافقات بین دو کشور با استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی را دارد.

قالیباف  تاکید کرد: تداوم گفت‌وگوهای سازنده و رایزنی و همکاری فعال مجالس دو کشور ایران و روسیه سهم مهمی در تقویت و تحکیم روابط دوستانه در عرصه‌های مختلف منطقه ای و بین المللی خواهد داشت.

بر اساس گزارش رسانه های روسیه، رئیس کمیته امور بین المللی دوما امروز گفت کنفرانس روسای مجالس روسیه، ایران، افغانستان، ترکیه و چین با موضوع مقابله با تروریسم ماه مه سال 2021  در شهر سوچی برگزار می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.