یک مقام لبنانی درباره وجود کانتینرهای حاوی مواد قابل انفجار در بندر بیروت هشدار داد و اعلام کرد که از گمرک خواسته ایم آنها را خارج کند.

به گزارش جماران؛ شفقنا به نقل از القدس العربی نوشت: یک مقام لبنانی روز پنج شنبه نسبت به وجود کانتینرهای حاوی مواد قابل انفجار در بندر بیروت هشدار داد.

«باسم القیسی» مدیر کل مدیریت و سرمایه گذاری بندر بیروت در این باره گفت: کانتینرهای حاوی مواد قابل انفجار در بندر بیروت وجود دارد و ما نامه ای به افراد مسئول ارسال کرده ایم و از گمرک خواسته ایم آنها را خارج کند.

القیسی از گمرک خواست قانون را اجرا  و شرکت های حمل و نقل را به بارگیری و انتقال مجدد کانتینرها ملزم کند و اعلام کرد که روز دوشنبه شکایتی در خصوص کانتینرهای حاوی مواد قابل انفجار در بندر بیروت ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به مشکل عدم توانایی تجار در ذخیره گندم و مواد غذایی گفت: برهمین اساس ما از روش تحویل مسستقیم از کشتی به کامیون و از آنجا به آسیاب و ذخیره در خارج از بیروت استفاده کرده ایم.

چهارم آگوست گذشته انفجار مهیبی بندر بیروت را هدف قرار داد که تلفات و ویرانی های عظیمی به بار آورد و در جریان آن بیش از ۱۸۲ نفر کشته و شش هزار تن دیگر مصدوم و زخمی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.