باندی که اعضای آن برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند توسط سربازان گمنام امام زمان متلاشی شد و همه عناصر آن دستگیر شدند.

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی کشوری در گلستان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) منهدم شد.

اداره کل اطلاعات استان گلستان با همکاری ادارات کل دیگر استان‌های مرتبط با این شبکه جعل (12 استان کشور از جمله تهران) بزرگترین شبکه جعل مدرک تحصیلی و همه عناصر آن از هسته اصلی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا صادرکنندگان مدارک جعلی، شبکه دلالین و دریافت کنندگان شناسایی و مورد اقدام و ضربه اطلاعاتی قرار گرفته‌اند.

این شبکه گسترده با جعل مدرک تحصیلی برای وزارتخانه‌ها، نهادها و ارگان‌های مختلف در قوای سه‌گانه و ارسال و تامین مدارک جعلی برای تمامی سطح کشور با گردش مالی چند صد میلیارد ریالی برای عاملان، زمینه استخدام، ارتقا، تمدید به کار، احراز پست حساس و مدیریتی را برای متخلفان و دریافت‌کنندگان در سراسر کشور و حتی ادامه تحصیل و اقامت در برخی کشورهای خارجی را فراهم آورده که با این اقدام و برخورد صورت گرفته ضمن جلوگیری از ادامه تحقیقات، تمامی مدارک جعل شده شناسایی و از ادامه روند فعالیت غیر قانونی افراد ذی‌نفع ممانعت به عمل آمد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.