رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: این روزها شاهدیم که موج عظیمی از مسافرت‌ها به شهرهای مازندران انجام شده که نتیجه آن از ۲ تا ۳ هفته دیگر مشخص می‌شود.

به گزارش جماران، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، سید فرزاد جلالی، رئیس این دانشگاه با بیان اینکه به روزهای آخر موج دوم کرونا نزدیک شده‌ایم، اظهار کرد: کم کم با کاهش روند بستری بیماران کرونایی به روزها و هفته‌های پایانی خیز دوم کرونا در بابل نزدیک شده‌ایم؛ امیدواریم مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراموش نکنند.

او افزود: این روزها شاهدیم که موج عظیمی از مسافرت‌ها به شهرهای مازندران انجام شده که نتیجه آن از ۲ تا ۳ هفته دیگر مشخص می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه خواست ما از مردم این است که در این روزها به صورت دقیق پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم سبب می‌شود زمینه خلق موج سوم کرونا در بابل و استان آغاز نشود.

جلالی گفت: با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و شیوع آنفلوآنزا، روزهای سخت پاییز و زمستان پیش روی ما است که هیچ راهی به جز رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی پروتکل بهداشتی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.