وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به رسمیت شناخته و اجرا شده است. از هیچ کسی حقی ضایع نمی‌شود.

به گزارش جماران، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به واریز ناقص حقوق‌های بازنشستگان در مردادماه تاکید کرد: حق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به رسمیت شناخته شده و اجرا شده است.

او گفت: در صدور احکام برخی از افراد نقص‌هایی وجود دارد که در طول زمان برطرف می‌شود، هیچ کس نگران اجرای آنچه در مصوبات هیئت امنای تأمین اجتماعی و هیئت وزیران برای اجرای همسان‌سازی آمده است، نباشد.

شریعتمداری گفت: اگر هم مشکلی در پرداخت حقوق بازنشستگان وجود دارد، افراد می‌توانند با سازمان تأمین اجتماعی در میان بگذارند، هیچ حقی از هیچ کسی ضایع نمی‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1465377
  • منبع: ایلنا
  • نسخه چاپی
  • نظرات
    1

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.

  • قاسم شیرزاد ینگی اباد

    واقعا هر مسعولی جای این شخص میشد تا حال استعفا داده بود چرا ۷ ماه از سال کذشته فقط داره میخنده باید گریه کند مگر شوخی است تا این شخص برای کشوری ولشگری هم تصمیم میگیرد خواهشن شما وزیر کاری حق دخالت در وزارت کشور ولشگری ندارید اگر دخالت کنید جلو وزارت کار جواب شماها را حقوق بگیران کشوری ولشگری خواهند داد فقط توسعه وزارتیها به سما ماها را مثل مشاعل کارگران محترم گند در نیاوری شما وزیر کارید که جراعت نداری ۷ ماه گذشته تکلیف دستمزد ۳ ال ۴ میلیون نفرو روشن کنید پس دخالت در کار دیگران نکنید

    پاسخ