سخنگوی قوه قضاییه در ارتباط با ادعای مطرح شده پیرامون پرونده اتهامی یکی از نمایندگان سابق مجلس و مرتبط دانستن آن با شهردار اسبق تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش جماران؛ غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در گفت و گو با مهر اظهار داشت: همانگونه که در نشست خبری امروز (سه شنبه) اعلام شد، این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد و بر اساس بررسی‌ها و تحقیقاتی که از ناحیه بازپرس مربوطه انجام شده تا کنون هیچ اظهار و اعترافی دایر بر ارتباط بین متهمین و موضوع اتهامی پرونده با مدیریت وقت شهرداری مطرح نشده است.

اسماعیلی افزود: هر گونه گمانه زنی و نسبت دادن اتهام به اشخاص بدون دلیل و قبل از احراز توسط مراجع قضائی اقدام غیر اخلاقی و غیر قانونی است.

گفتنی است که سه شنبه سخنگوی قوه قضاییه درخصوص ادعای مطرح شده از سوی میرسلیم پیرامون رشوه ۶۵ میلیاردی در مجلس گذشته و ارسال مدارک آن به قوه قضاییه، گفت: درباره این ادعایی که ایشان مطرح کردند، مدارک مرتبط به قوه قضاییه ارسال شده و درحال رسیدگی به این مسئله هستیم، رسیدگی‌ها به تازگی شروع شده و در همین رابطه یکی از نمایندگان سابق بازداشت شده و در بازداشت است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.