بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از مهرداد بذرپاش خواست تا جهت پاسخگویی به ابهامات پیش آمده در رابطه با انتخابش به عنوان رییس دیوان محاسبات در یک برنامه زنده حاضر شود.

به گزارش جماران؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در نامه ای به رئیس دیوان محاسبات از وی دعوت کرد تا با حضور در این دانشگاه به ابهامات مطرح شده در خصوص سوابق کاری خود پاسخ دهد.

متن این نامه به شرح زیر است:

 

جناب آقای مهرداد بذرپاش

سلام علیکم

از حدود یک ماه پیش و با مطرح شدن نام شما برای تصدی پست تاثیرگذار ریاست دیوان محاسبات کشور زمزمه‌هایی پیرامون سوابق شغلی جنابعالی در رسانه‌ها مطرح شد.

بی توجهی اولیه و عدم پاسخگویی شما به این پرسش‌ها و تقویت شبهاتی حول استفاده تان از سابقه بسیج دانشجویی به عنوان سابقه شغلی، اعضای این تشکل دانشجویی را پس از جمع آوری مویداتی که تلویحا دال بر همین موضوع بودند، مجاب نمود تا پیرامون این واقعه اقدام به موضع گیری کنند.

در پاسخ به این موضع گیری این گونه مطرح شد که نه سابقه بسیج دانشجویی بلکه سابقه فعالیت در پژوهشکده شهید رضایی آن هم در سمت معاونت آموزشی به عنوان سابقه کاری به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

با ارائه این پاسخ از جانب شما و بررسی جوانب این موضوع توسط بسیج دانشجویی و نظر به تفسیر خاص ارائه شده از قانون و ابهام و تفسیرپذیری قانون، قانون شکنی روشنی به چشم نخورد، ولی همچنان سوالات مهمی حول این موضوع وجود دارد.

اولا یک دانشجوی سال دومی چگونه عهده دار چنین مسئولیتی در یک نهاد پژوهشی می‌شود؟

ثانیا چگونه این فعالیت علمی و اقتصادی شما آن هم در سطح معاون، با مسئولیت تمام وقت شما به عنوان مسئول بسیج دانشجویی شریف جمع پذیر بوده است؟

ثالثا شرح فعالیت‌های شما در این پژوهشکده در آن برهه، که بنا بر اظهارات خودتان با شهید بزرگوار احمدی روشن نیز همکاری داشته اید، چه بوده است؟

علاوه بر همه این سوال‌های بی پاسخ مانده در پیشگاه افکار عمومی از همان ابتدا پرسش‌هایی نیز حول نحوه انتخاب و کارنامه شما در مسئولیت‌های متعدد و کلیدی‌ای که طی سالیان اخیر و از ابتدای جوانی به عهده داشته اید که بعضا کوتاه مدت و بی ارتباط به هم نیز بوده اند، به کرات مطرح می‌شد.

اخیرا نیز در فضای مجازی مطالبی منتشر شده که احتمال رخ دادن تقلب و سرقت علمی گسترده در پایان نامه دکتری شما را مطرح می‌کند امری که جامعه دانشگاهی را به واکنش واداشته و در صورت اثبات ضربه‌ای به اعتبار جمهوری اسلامی در نزد مردم خواهد زد؛ بنابراین به سبب اهمیت بالای مطالب فوق و لزوم پاسخگویی و روشنگری جنابعالی در این خصوص بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از شما دعوت می‌کند در یک جلسه مجازی صریح و عمومی حضور یابید.

امید است با اغتنام این فرصت و حضور یافتن در این جلسه با ارائه پاسخ‌های روشن به پرسش‌های مطرح شده، از خود دانشگاه صنعتی شریف، بسیج دانشجویی و مجلس شورای اسلامی اعاده حیثیت نمایید.

با آرزوی توفیق و خدمت صادقانه برای شما

والعاقبه للمتقین

محمدرضا ضیایی

مسئول بسیج دانشجویی

دانشگاه صنعتی شریف

 

بسیج دانشجویی بذرپاش

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.