بسیاری از شبکه های تلویزیونی عراق مانند «العهد، الاتجاه، التغییر، الاباء و...» به طور زنده سخنان حضرت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب را پوشش دادند.

به گزارش جماران؛ شبکه های تلویزیونی عراق همزمان با آغاز سخنرانی مقام معظم رهبری به مناسبت عید قربان زنده این رویداد را پوشش دادند.

بسیاری از شبکه های تلویزیونی عراق مانند «العهد، الاتجاه، التغییر، الاباء و...» به طور زنده سخنان حضرت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب را پوشش دادند.

شبکه های تلویزیونی عراقی همچنین بخش های مهم سخنان مقام معظم رهبری را در خبر «عاجل» (فوری) زیر نویس می کنند.

سخنرانی تلویزیونی رهبر معظم انقلاب ساعت ۱۱.۳۰ صبح امروز - جمعه - آغاز شد و از شبکه‌های مختلف صدا و سیما و همچنین از پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR و حساب‌های این پایگاه در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده پخش شد.

157268516 (1)

این سخنرانی به مناسبت عید سعید قربان بود و ایشان به صورت مستقیم با مردم ایران سخن گفتند.

حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای سخنانشان با تبریک عید سعید قربان از تلاش های مجاهدان سلامت و خدمت و بویژه کادر درمان در اپیدمی ویروس کرونا قدردانی کردند.

ایشان اظهارداشتند: امروز همه دنیا با ابتلای همگانی مواجه‌ هستند، شاید در بسیاری از جاها هم کسانی باشند که به مردم کمک‌هایی می‌کنند اما فکر نمی‌کنم هیچ جا مانند ایران عزیز تعداد افراد داوطلب برای کمک به مردم آنقدر زیاد باشد.

رهبر معظم انقلاب یادآور شدند: مجموعه‌های درمانی در صفوف مقدم مبارزه بودند و فداکاری کردند و زبان ، قاصر از بیان این فداکاری است، پشت سر آنان همین داوطلبان بودند که پشتیبانی کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین گفتند: عده‌ای از مردم در ماجرای شیوع کرونا به شدت آسیب دیدند و این را باید جبران کرد. این را باید مردم جبران کنند، نمی‌توان همه بار را بر دوش دولت و نهادهای شبه‌دولتی گذاشت، آنها هم وظایفی دارند که باید انجام دهند، اما کافی نیست و خود مردم هم می‌توانند کمک کنند.

ایشان به شرایط تحریم در کشور اشاره کردند و افزودند: به موازات تحریم جریان تحریف حقایق و واژگون نشان دادن واقعیات هم وجود دارد.

رهبر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه هشتم مردادماه در پیامی به مناسبت فرارسیدن ایام حج به تبیین دلایل اهمیت این فریضه الهی پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.