سخنگوی وزارت بهداشت اسامی استان هایی که از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند را اعلام کرد.

به گزارش جماران؛ سخنگوی وزارت بهداشت  گفت: از دیروز تا امروز ۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۱۴ مورد بستری شدند.

 

 استانهای خوزستان، هرمزگان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اهواز از وضعیت قرمز خارج شد.

 

وضعیت قرمز شیوع کرونا در هفت شهر استان گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد: هفت شهر این استان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند و شش شهرستان دیگر استان نیز روی نوار زرد همه گیری هستند. عبدالرضا فاضل با بیان این که شیوع پیک دوم ابتلا به کرونا از مناطق روستایی و شهرستان های شرق استان گزارش می شود گفت: شهرهای آق قلا، بندرگز، بندرترکمن، مراوه تپه، گنبدکاووس، گالیکش و کلاله وارد مرحله قرمز شیوع این بیماری شدند.

عبدالرضا فاضل افزود: شهرستان مینودشت در آستانه ورود به وضعیت قرمز قرار دارد و ۶  شهرستان دیگر استان همچنان روی نوار زرد همه گیری این بیماری حرکت می کنند.

 

سه شهرستان استان زنجان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان یکشنبه اول تیر ماه اعلام کرد: سه شهرستان زنجان، خرمدره و طارم به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

وضعیت پرخطر کرونا در قم ادامه دارد

 

استاندار قم امروز گفت: وضعیت پرخطر کرونا در قم ادامه دارد و نباید اجازه داده شود تا عادی‌سازی اوضاع کرونایی در استان بیش از این ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
7 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.