منتخب مردم کرمان در مجلس‌ یازدهم با اعلام موجودیت فراکسیون نمایندگان جنوب کشور، گفت: هدف از تشکیل این فراکسیون محرومیت‌زدایی از این مناطق با همدلی، وفاق و همراهی دولتمردان است.

به گزارش جماران، «محمد مهدی زاهدی» درباره تشکیل فراکسیون نمایندگان جنوب کشور گفت: نمایندگان منتخب استان‌های جنوبی کشور- متشکل از ۸ استان با ۸۳ نماینده- با توجه به محرومیت‌هایی که در جنوب کشور  وجود دارد تصمیم گرفتند که با همدلی و وفاق و همراهی دولتمردان برای محرومیت زدایی از این مناطق تلاش کنند.

منتخب مردم کرمان در مجلس یازدهم افزود: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی برای رفع محرومیت  در این استان‌ها تلاش کنیم. توافق های کلی میان نمایندگان منتخب استان‌های جنوبی کشور صورت گرفته، اما هنوز کارگروه‌های آن مشخص نشده است و در آینده انجام خواهد شد.

زاهدی، تمرکز بر حل مسائل اساسی و راهبردی کشور با پرهیز از موضوعات حاشیه ای را از اهم اهداف این فراکسیون عنوان و اظهار کرد: استان‌های جنوبی کشور از منابع عظیمی برخوردارند و امیدواریم با بهره مندی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم و همچنین توجه به ظرفیت‌های این مناطق برای در راستای محرومیت زدایی از این استان‌ها در مجلس یازدهم تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.