رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: شورای نگهبان هنوز به جزییات اصلاح قانون انتخابات ورود نکرده اند و در ابتدای امر شبهه ای وجود دارد که به آن اتکا کرده اند.

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ایراد شورای نگهبان به قانون انتخابات را توضیح داد و به شبهه ای درباره یکی از بندهای مصوب مجلس اشاره کرد.

محمدجواد کولیوند با اشاره به ایراد شورای نگهبان به اصلاح قانون انتخابات، گفت: شورای نگهبان هنوز به جزییات اصلاح قانون انتخابات ورود نکرده اند و در ابتدای امر شبهه ای وجود دارد که به آن اتکا کرده اند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در توضیح شبهات موجود گفت: در اصلاحیه قانون گفته شد مدارک و اسنادی که علیه کاندیدا وجود دارد و منجر به رد صلاحیت او شده در اختیار نامزد قرار بگیرد. این در حالی است که در مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظامی آمده است که موارد امنیتی را نمی توان به صورت مکتوب در اختیار فرد قرار داد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها افزود: باید این شبهه در نشست امروز کمیسیون مورد ارزیابی قرار گیرد و برطرف شود تا شورای نگهبان با اتمام بررسی های خود اظهارنظر قطعی درباره اصلاح قانون انتخابات داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1427714
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.