پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در ششمین نشست کارگروه ارزیابی رسانه ای مدیریت بیماری کرونا مطرح شد:

علی آقامحمدی: الگوی ایرانی کمک های مردمی در بحران کرونا تدوین می شود

دبیر هیات عالی نظارت بر سیاستهای کلی نظام از تدوین الگوی ایرانی کمکهای مردمی در بحران کرونا برای ارایه به عنوان یک الگو در سطح جهان خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، دکتر علی آقامحمدی این مطلب را امروز یکشنبه در ششمین نشست کارگروه ارزیابی رسانه ای مدیریت بیماری کرونا در وزارت کشور بیان کرد.

آقامحمدی گفت: با توجه به درخواست چندین کشور برای بهره‌گیری از تجارب موفق ایران در بحران کرونا و استفاده موثر از ظرفیت های مردمی در این زمینه، مقدمات تدوین مدل و برندسازی آن آغاز شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما باید به سمت برند سازی الگوی ایرانی در سطح جهانی حرکت کنیم.

وی افزود:  با هماهنگی های به عمل آمده میان تمامی دستگاهها، ما موفق به مهار و مدیریت ویروس کرونا در کشور شده ایم و برای ادامه این روند، نیازمند انسجام و نظم میان بخشی و بین بخشی هستیم. 

آقامحمدی همچنین با اشاره به اهمیت محله ها و مساجد در مدیریت بحران های کشور گفت: در کشور از حادثه ای به حادثه دیگر می رسیم و برای همین همواره باید آمادگی لازم را  داشته باشیم. از این جهت، باید برای حل بحران ها،  محله محور باشیم و مسجد پایگاه کلیدی آن باشد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به نقش تاثیرگذار روحانیت و ستادهای ائمه جمعه در امر مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: روحانیت در جامعه ما  مرجع است و شاهد هستیم که این قشر همواره نقش میانجی را در حل اختلافات و رفع مشکلات در کشور ایفا می‌کند.

 آقامحمدی تصریح کرد: باید درس‌هایی را که از بحران کرونا گرفتیم و نقشی که هر یک از نهادها و گروه های جامعه در حل آن داشتند، بخوبی تدوین و تبیین کنیم تا در آینده بتوانیم از  این تجربیات بهره بگیریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.