دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا مشکلات زیادی را به دنیا تحمیل کرده است، بر لزوم کمک به اقشار کم‌درآمد در ایام کرونایی تاکید کرد.

به گزارش جماران به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی  در سخنانی در جلسه این شورا با تبریک ایام پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین اظهار داشت: انشاءالله با این دعاهایی که ایام قدر خوانده می‌شود، مشکلات مسلمانان و همه مردم دنیا و بخصوص مشکلات پیش آمده از ویروس منحوس کرونا حل شود.

وی با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا مشکلات زیادی را به دنیا تحمیل کرده است، افزود: این ویروس ضررهای مادی و معنویی زیادی را به ما تحمیل کرده است، علاوه  بر ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی، یکی از این ضررها محرومیت از برکات شب‌های قدر و اجتماعات مذهبی است که امیدواریم به زودی این مشکل برطرف شود.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: متاسفانه به غیر از تلفات انسانی که به واسطه ویروس منحوس کرونا رخ داده، بسیاری از کسب و کارها نیز از رونق افتاده که این امر وضع زندگی افراد کم درآمد را دچار مشکل کرده است.

جنتی در همین زمینه یادآور شد: ما هم باید به وظیفه خودمان در کمک به افراد کم درآمد عمل کنیم و حتی سایرین را به انجام کار خیر و کمک به افراد بی بضاعت ترغیب کنیم.

وی با تقدیر از اقدامات دولت و مردم خیر در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک به خانواده‌های ضعیف خاطرنشان کرد: با وجود این کمک‌های خوبی که انجام شده ولی مشکل خیلی زیاد است که امیدواریم بتوانیم به وظیفه خودمان در کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد عمل کنیم.​

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.