مسوول ارتباط با رسانه‌های دانشگاه علوم‌ پزشکی گلستان گفت: این پیرمرد گلستانی پس از گذران دوره کامل درمان، امروز با سلامتی کامل از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش جماران؛ مسوول ارتباط با رسانه‌های دانشگاه علوم‌ پزشکی گلستان تایید کرد که یک پیرمرد ۱۰۱ ساله ساکن این استان امروز شنبه پس از غلبه بر ویروس کرونا و درمان کامل از بیمارستان پنج آذر گرگان مرخص شد.

علی متکی شامگاه شنبه اظهار داشت: این فرد حدود ۲۰ روز پیش به علت مشکلات حاد تنفسی به مرکز درمانی مراجعه و پس از انجام معاینات پزشکی به صلاحدید پزشک معالج در بیمارستان بستری که پس از انجام آزمایش، ابتلای وی به کرونا تایید شد.

وی افزود: این پیرمرد گلستانی پس از گذران دوره کامل درمان، امروز با سلامتی کامل از بیمارستان مرخص شد.

مسوول ارتباط با رسانه های دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص آخرین آمار بیماران مبتلا و جان باختگان گلستانی گفت: بر اساس تصمیم وزارت بهداشت، از امروز دیگر آمار روزانه مبتلایان و فوت شدگان ناشی از کرونا بصورت تفکیک شده استانی اعلام نخواهد شد.

طبق آخرین آمار اعلام شده دانشگاه علوم پزشکی گلستان تا روز گذشته ۱۶۷ نفر در این استان به علت ابتلا به این ویروس جان باختند و ۳ هزار و ۳۹۶ نفر از بیماران مشکوک به کرونا و بیماری حاد تنفسی در مراکز درمانی گلستان درمان شدند.

همچنین ۳۵۰ نفر از عوامل درمانی استان اعم از پزشک، پرستار و دیگر کادر کمکی مبتلا به ویروس کرونا شده‌ و دوران قرنطینه و درمان خود را در بیمارستان یا منزل می گذرانند و در این بین رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی گلستان درگذشت.

شماری از مسوولان و کارمندان سازمانهای مختلف گلستان نیز بر اثر ویروس کرونا بستری یا جان باخته اند که آخرین مورد فوت معاون فرماندار رامیان در روز گذشته بود. 

بر اساس گزارش وزیر بهداشت به رییس جمهور ؛ گلستان یکی از استانهای با آلودگی بالا به ویروس کرونا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.