سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: در حال حاضر مجموعه دستگاه های کشوری و لشکری با همه توان خود در چارچوب برنامه ای مدون، اولویت های تعیین شده در حوزه ماموریتی خود را برای مبارزه با کرونا دنبال می کنند و دستاوردهای ارزنده ای نیز داشته اند.

به گزارش جماران؛ سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گفت: توجه به آینده پس از بحران و چگونگی بهره گیری هوشمندانه از منابع موجود به منظور جلوگیری از وقوع احتمالی بحران های آتی نیز بخش دیگری از ماموریت مجموعه حاکمیت است که هم زمان در حال پیگیری است.

کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی کوتاه نوشت:

«در موضوع شیوع کرونا، مهمترین اولویت در جلسات بدون تعطیلی اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، بررسی چشم انداز تبعات اقتصادی و اجتماعی این رخداد و نحوه بهره گیری از ظرفیت های ملی برای به حداقل رساندن آثار منفی آن بوده است. در حال حاضر مجموعه دستگاه های کشوری و لشکری با همه توان خود در چارچوب برنامه ای مدون، اولویت های تعیین شده در حوزه ماموریتی خود را برای مبارزه با کرونا دنبال می کنند و دستاوردهای ارزنده ای نیز داشته اند.

توجه به آینده پس از بحران و چگونگی بهره گیری هوشمندانه از منابع موجود به منظور جلوگیری از وقوع احتمالی بحران های آتی نیز بخش دیگری از ماموریت مجموعه حاکمیت است که همزمان در حال پیگیری است.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.