سازمان هواپیمایی قطر روز چهارشنبه از ایجاد تغییراتی در پروازهایش به مقصد کره جنوبی و ایران از روز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش جماران، این سازمان دربیانیه ای با اشاره به اینکه تصمیمات اتخاذ شده از اعمال محدودیت ها بر ورود شهروندان برخی کشورها جهت پیشگیری از شیوع کرونا نشات می گیرد، افزود: به منظور از سرگیری پروازها به صورت عادی و برطرف کردن محدودیت ها، به طور دوره ای بررسی های خود را در این خصوص انجام خواهد داد.

هواپیمای قطر افزود: در سفرهای میان کره جنوبی و دوحه، به جای بویینگ ۳۰۰- ۷۷۷، از هواپیمای کوچکتر ایرباس مدل ۹۰۰- A350 استفاده خواهد شد و مسافرانی از فرودگاه بین المللی اینچئون کره جنوبی در فرودگاه بین المللی حمد پذیرش می شوند که مقصد نهایی آنها دوحه نباشد.

این شرکت همچنین پروازهایش به و از مشهد، شیراز و اصفهان را از ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ به صورت موقت متوقف کرد و تعداد پروازها به تهران را نیز به ۷ پرواز محدود کرد.

هواپیمایی قطر افزود که پروازهایش به و از مشهد و شیراز و اصفهان را از روز چهارشنبه ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ متوقف خواهد کرد تا بتواند فرایند ارزیابی اوضاع که به مدت دو هفته و تا نهایتا ۱۴ مارس آینده ادامه خواهد یافت، انجام دهد. و در مورد تهران نیز تعداد پروازها موقتا از ۲۰ پرواز به ۷ پرواز در هفته کاهش خواهد یافت و هیچ تغییری در روند پرواز هواپیماهای باری از و به ایران ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.