شورای اسلامی شهر تهران امروز یکشنبه نشست علنی خود را بدون حضور «محسن هاشمی» رییس خویش آغاز کرده و علت آن، «قرنطینه خودخواسته» او در برابر بیماری کرونا اعلام شده است.

به گزارش جماران، «ابراهیم امینی» نایب رییس شورا که  امروز در دویستمین جلسه شورای شهر تهران ریاست جلسه را برعهده دارد، در باره غیبت محسن هاشمی گفت:« خوشبختانه مشکلی برای ایشان به وجود نیامده اما با توجه به دیداری که با شهردار منطقه ۱۳ داشته، به قرنطینه خودخواسته رفته است.»

بنا به اعلام شهردار تهران، «مرتضی رحمان زاده» شهردار منطقه 13 تهران، مبتلا به بیماری کرونا و تحت درمان است اما شرایط نشان می دهد حال او رو به بهبودی است.

نایب رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این نگاه وجود داشت که به دلیل شرایط خاص این روزها جلسه شورا برگزار نشود اما با مشورت اعضا به این جمع بندی رسیدیم که جلسات ادامه داشته باشد و وقفه ای در آن به وجود نیاید.

امینی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس تصریح کرد: برای راه یافتگان به مجلس آرزوی توفیق داریم و امیدواریم به وظایف مهم نمایندگی شان به خوبی عمل کنند به ویژه در این شرایط خاص که از لحاظ اقتصادی دچار مشکلات زیادی هستیم و در عرصه دیپلماسی به اتخاذ تدابیر لازم نیاز داریم.

نایب رئیس شورای شهر تهران که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارد، ابراز امیدواری کرد نمایندگان منتخب در مجلس یازدهم، رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا گفت: وزارت بهداشت است باید تمام توان خود را برای سلامتی مردم بسیج کند و مدیریت شهری نیز در کنار وزارت بهداشت اقدامات لازم را برای کاهش نگرانی شهروندان انجام خواهد داد.

امینی همچنین روز وکیل و روز مهندس را  به همه وکلای حق طلب و مهندسان متعهد تبریک گفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.