رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخاب اصلح کمک می‌کند که ما یک مجلس قوی داشته باشیم که نظارت خوبی بر دستگاه‌های مختلف کشور دارد و کشورهای دیگر نیز می‌فهمند که ایران کشوری نیست که بتوانند به آن زور بگویند و تصمیمی را بر آن حاکم کنند.

به گزارش خبرنگار جماران، آیت الله آملی لاریجانی (رییس تشخیص مصلحت نظام) صبح امروز با حضور در شورای نگهبان رای خود را به صندوق ۱۷۹۴ سیار انتخابات انداخت.

لاریجانی بعد از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری انتخابات را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم زیرا این امر یک حرکت اجتماعی و عبادی است و در سرنوشت کشور بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: ما امروز در کشور مردمسالاری دینی را می‌بینیم و هیچ کشوری در دنیا مانند ایران مردمش در سرنوشت خود شریک نیستند و امروز مردم با بصیرت و آگاهی میزان مشارکت خود در سرنوشت را نشان دادند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای سیلی محکمی به دشمنان خواهد بود و امروز انتخاب اصلح کمک می‌کند که ما یک مجلس قوی داشته باشیم که نظارت خوبی بر دستگاه‌های مختلف کشور دارد و کشورهای دیگر نیز می‌فهمند که ایران کشوری نیست که بتوانند به آن زور بگویند و تصمیمی را بر آن حاکم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.