دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه حضور در انتخابات به نفع کشور و مردم و به ضرر دشمن است، گفت: هر رای مشت محکمی به دهان دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکاست.

به گزارش جماران، آیت الله احمد جنتی پس از انداختن رای خود در صندوق رای گیری در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت پرشور در انتخابات وظیفه شرعی و عقلی و یک ضرورت برای تامین منافع کشور است. 

وی با بیان اینکه مشارکت بالا به نفع اسلام و مردم و مملکت و به ضرر دشمن است، تصریح کرد: آرای بیشتر در انتخابات قدرت نظام را نشان می دهد و در محاسبات دشمن درباره ایران تاثیر دارد و نشان می دهد که مردم به نظام جمهوری اسلامی وفادار هستند و پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

دبیر شورای نگهبان، هر رای را مشت محکمی به دهان ترامپ دانست و افزود: بر اساس تعالیم اسلامی و منطق عقل، ما باید هر کاری که دشمن را ناراحت می کند انجام دهیم و از کارهایی که دشمن را خوشحال می کند، پرهیز کنیم.

جنتی این سئوال را مطرح کرد که آیا مشارکت بالای مردم دشمن را شاد می کند یا ناراحت و گفت: دشمن دنبال سوءاستفاده و بهره برداری از موضوع انتخابات است که اعلام کند مردم به نظام دیگر علاقه مند نیستند.

وی، مشارکت در انتخابات را تنها موضوعی مربوط به دین اسلام ندانست و گفت: مشارکت در انتخابات به نفع کشور و مردم است و حتی غیرمسلمانان و یهودی ها و زرتشتی ها و افرادی که اعتقادات مذهبی ندارند نیز برای تقویت کشور به صورت یکصدا و یک دست در انتخابات شرکت کنند و با رای خود نظام را تقویت کنند.
دبیر شورای نگهبان در خصوص تحریم اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا نیز به مزاح گفت: این همه ما پول در صندوق های سرمایه گزاری و بانک های آمریکا داریم و دیگر نمی توانیم آنها را برداریم و ما دیگر نمی توانیم برای کریسمس و دیگر جشن ها به آمریکا برویم و پول هایمان را برداریم و خرج کنیم. 

جنتی با بیان اینکه اعضای شورای نگهبان منافعی در جایی ندارند که از تحریم های آمریکا متضرر شوند، تصریح کرد: این اقدام نشانه اختلال فکری مقامات آمریکایی و بی عقلی آنهاست.

آیت الله جنتی دقایقی پیش  رای خود را به صندوق شماره ۱۷۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری  انداخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی جنتی انتخابات 98

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.