سردار فدوی بیان اینکه حاج قاسم هر لحظه آماده شهادت و سر دادن بود، تاکید کرد: ‌ سخنانی که شهید سلیمانی در فرودگاه دمشق گفته بود این اطمینان را به وجود می‌آورد که شهید شده به شهادت نزدیک شده و خود آن را می دانسته است.

به گزارش جماران؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران گفت: ‌آمریکا و دشمنان اسلام پس از انقلاب اسلامی نگران منافع خود در فراتر از جغرافیای ایران شدند.

سردار علی فدوی روز چهارشنبه در مراسم چهلم شهید قاسم سلیمانی در مصلای تبریز، اظهار کرد: ‌ استکبار منافع خود را در جغرافیای ایران از دست داد و نگران توسعه انقلاب در فراتر از جغرافیای ایران در سایر نقاط جهان شد و بر این اساس به شدت با انقلاب دشمنی می کند و حتی لحظه ای را نیز در این خصوص از دست نمی‌دهد.

وی افزود: ‌شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران کسی احتمال آن را نمی داد اما خداوند ریشه فاسد طاغوت را بر کند انگار که اصلاً وجود نداشته است و خیلی سریع توانمندی های انقلاب اسلامی از مرزها فراتر رفت.

وی ادامه داد: ‌ انقلاب طیف وسیعی از دنیا را فرا گرفت و دشمنان اسلام را نگران کرد چون منافع خود را در جغرافیای ایران از دست دادند بر این اساس نگران از دست دادن منافع بیشتری در دنیا شدند.

سردار فدوی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران، ‌اظهار کرد: رزمندگان اسلام جنگیدن در خانه را در جنگ تحمیلی خیلی سریع تبدیل به جنگ در خانه دشمن کرد.

وی ادامه داد: ‌ مردان بزرگی همچون سردار شهید سلیمانی از حریم اسلام و مسلمانان دفاع جانانه ای انجام دادند اجازه نفوذ استکبار در منطقه را ندادند بر این اساس دشمنی آمریکا با آنها را به دنبال داشتند.

وی اضافه کرد: با آمدن شهید سلیمانی به نیروی قدس روند این نیرو متفاوت تر شد و از این موضوع شیاطین عالم ناراحت بودند و نمی خواستند حتی یک روز هم شهید سلیمانی زنده باشد ولی سال ها طول کشید تا ‌سردار را به شهادت برسانند.

سردار فدوی گفت: پس از شهادت حاج قاسم دلدادگانش در مراسم تشییع پیکر شگفتی جهانیان را برانگیختند.

وی افزود:  شهید سلیمانی دل داده شهدای قبل از خود بود و زمانی که نام شهید کاظمی و شهید باکری می‌آمد تحمل نداشت و منقلب می شد و به  مثابه کسی که دلداده اش را ندیده است بی‌تابی می‌کرد.

وی گفت: ‌حاج قاسم سلیمانی مثل شهید باکری ساعت قبل از شهادت نوشته بود خدایا مرا پاکیزه بپذیر و همانند وصیتی که شهید باکری قبل از عملیات پاک آن را نوشته بود،  از خداوند متعال طلب کرد.

سردار فدوی همچنین گفت: مردان خدا برای شهادت خود نیز منشا اثر هستند یعنی پس از پرشدن پیمانه شهادت و اسباب آن به وجود می آید و شهادت تجلی پیدا می کند در خصوص شهید سلیمانی نیز ابزار آن به وجود آمد و بزرگترین شیاطین و خبایث جهان عامل شهادت بزرگمرد الهی شدند.

وی بیان اینکه حاج قاسم هر لحظه آماده شهادت و سر دادن بود، تاکید کرد: ‌ سخنانی که شهید سلیمانی در فرودگاه دمشق گفته بود این اطمینان را به وجود می‌آورد که شهید شده به شهادت نزدیک شده و خود آن را می دانسته است.

‌وی ادامه داد: ‌انجام تکالیف الهی از طرف شهید سلیمانی وی را به مراتب بالا رساند تا پس از پیروزی هایش در میدان مبارزه با داعش به آرزوی شهادت نائل شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ‌ مردم ایران اسلامی همچون دوره های قبلی انتخابات در  ۲ اسفندماه نیز پای صندوق‌های رای به صورت گسترده حاضر خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.