فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ با تاکید براینکه سردار سلیمانی متعلق به آزادی‌خواهان جهان است، گفت: مراسم اربعین شهادت سردار قاسم سلیمانی روز پنجشنبه ۲۴ بهمن بعد از نماز مغرب وعشاء در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش جماران، سردار محمدرضا یزدی صبح یکشنبه در نشستی خبری درباره برنامه‌های چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: در این مراسم که پنجشنبه ۲۴ بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی تهران برگزار می‌شود که در این مراسم گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید توسط سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه قرائت می‌شود و از تمبر یادبود این شهید عزیز رونمایی خواهد شد.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ افزود: از سوی دیگر چون وصیت‌نامه شهید سلیمانی طولانی است و برای هر یک از اقشار جامعه وصیتی نوشتند، در مراسم گزیده‌هایی از این وصیت وی قرائت می‌شود.

 سردار یزدی با بیان اینکه سخنران این مراسم سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، افزود: در این مراسم میهمانانی از کشورهای دیگر چون عراق، سوریه، لبنان، یمن، افغانستان و برخی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و آفریقایی حضور خواهند داشت.

وی همچنین افزود: در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن نیز در غرفه‌هایی که طراحی می‌شود، مطالبی در راستای معرفی بیشتر خدمات و تلاش‌های سردار سلیمانی ارایه می‌شود.

یزدی افزود: مردم آزادیخواه جهان به دنبال چگونگی تبیین مکتب شهید سلیمانی هستند زیرا این شهید سپاه اسلام متعلق به یک بخش و کشور نیست بلکه متعلق به تمام مردم آزادیخواه جهان است.  

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ عنوان کرد: برای برگزاری بهتر مراسم علاوه بر لحاظ کردن تمهیدات امنیتی، تسهیلات لازم نیز برای تردد بهتر مردم پیش‌بینی شده است که بر این اساس با راهور ناجا هماهنگ شده تا مسیرهای اطراف مصلی مسدود نشود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.