نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سایه ادامه حملات موشکی مقاومت و ارسال بالون‌های آتش‌زا از سمت غزه، خود را برای احتمال تشدید تنش و درگیری‌ها در مرزهای جنوبی قبل از انتخابات کنست آماده می‌کنند.

به گزارش جماران؛ ارتش رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع درگیری با نوار غزه طی روزها و هفته‌های آتی خبر داد.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، نهادهای امنیتی این رژیم در سایه ادامه حملات موشکی مقاومت و ارسال بالون‌های آتش‌زا از سمت غزه، خود را برای احتمال تشدید تنش و درگیری‌ها در مرزهای جنوبی قبل از انتخابات کنست آماده می‌کنند.

این شبکه اشاره کرد که فرماندهان منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی دریافته‌اند که حماس فعالیت‌های نظامی خود را به منظور اعمال فشار هرچه بیشتر بر این رژیم شدت بخشیده است.

بر همین اساس، رژیم صهیونیستی در پی ازسرگیری ارسال بالون‌های آتش‌زا و شلیک موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی، تصمیم به اعمال محدودیت‌های جدید در قبال نوار غزه گرفته است.

شبکه مذکور تاکید کرد که فرماندهان منطقه جنوبی معتقدند که شلیک موشک‌ها و راکت‌های اخیر کار حماس نیست اما این جنبش اینکه چه طرفی دست به چنین کارهایی می‌زند، نادیده می‌گیرد.

این منبع تصریح کرد که رژیم صهیونیستی هم اکنون حماس را بیش از پیش از نظر اقتصادی تحت فشار قرار داده است و اجازه ورود کالا به نوار غزه را نمی‌دهد تا این جنبش را وادار به تغییر سیاست‌های خود کند.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تلاش می‌کند تا به زیرساخت‌های نظامی حماس ضربه بزند و اجازه ندهد این جنبش توان خود را بازیابد.

به گفته این شبکه، نهادهای امنیتی اسرائیلی خود را برای احتمال ورود به درگیری چند روزه با حماس در غزه آماده می‌کنند تا اینگونه بتوانند این جنبش را برای توقف حملات موشکی و ارسال بالون‌های آتش‌زا تحت فشار قرار دهند.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اخیرا بارها تهدید کردند که اگر رژیم صهیونیستی به تفاهم‌های آرام‌سازی اوضاع در غزه پایبند نباشد و محاصره این منطقه را کاهش ندهد و همچنان از عمل به بندهای این تفاهم‌ها طفره برود، تظاهرات بزرگ بازگشت و دیگر فعالیت‌های مرتبط با آن از جمله ارسال بالون‌های آتش‌زا به سمت مناطق صهیونیست‌نشین را با قدرت بیشتری ازسرخواهند گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، طی روزهای اخیر تنش در مرزهای غزه شدت یافته و جنگنده‌های اسرائیلی بارها اقدام به بمباران مناطق مختلف این منطقه کرده‌اند و در مقابل مقاومت نیز حملاتی موشکی را علیه مناطق صهیونیستی صورت داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.