نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان این موضوع که ما به تجدیدنظر در احراز صلاحیت ها امیدواریم، تصریح کرد: شورای نگهبان قانون را ملاک عمل قرار دهد و مخصوصا، هیات‌های نظارت استان از توجه به گزارش های تایید نشده پرهیز کنند و در بررسی‌ها انعطاف نشان دهند تا ان شاء الله انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم را بار دیگر تجربه کنیم.

به گزارش جماران؛ نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی تنوع سلائق و علایق را از مولفه‌های ایجاد مشارکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: تجلی انسجام ملی در انتخابات این پیام را به خارج ارسال می‌کند که مردم چون کوه پشت همدیگر و نظام ایستاده‌اند.

محمد رضا تابش خاطرنشان کرد: شورای نگهبان و وزارت کشور، بستر لازم برای برگزاری انتخابات آزاد، سالم و رقابتی را فراهم کنند.

وی از خطیبان، رسانه‌ها و مسئولان فرهنگی خواست مقدمات لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند و تاکید کرد: یکی از مولفه‌های موثر در ایجاد مشارکت حداکثری، تنوع سلایق و علایق در انتخابات است که می‌تواند بر شور و رقابت بیافزاید.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی به شرایط تحریم و تهدیدات خارجی علیه کشور نیز اشاره کرد و گفت: انسجام ملی می تواند در انتخابات متجلی شود و در موقعیت کنونی کشور برای خارج از کشور این پیام را داشته باشد که مردم مقابل ناملایمات و تحریم‌ها مثل کوه پشت همدیگر و نظام ایستاده‌اند.

تابش درباره خطرات پایین آمدن مشارکت افزود: اگر حضور مردم کم شود، تفرق باشد و مشارکت پایین بیاید این پیام بد را برای خارج از کشور دارد که مردم منسجم نیستند.

وی با بیان این موضوع که ما به تجدیدنظر در احراز صلاحیت ها امیدواریم، تصریح کرد: شورای نگهبان قانون را ملاک عمل قرار دهد و مخصوصا، هیات‌های نظارت استان از توجه به گزارش های تایید نشده پرهیز کنند و در بررسی‌ها انعطاف نشان دهند تا ان شاء الله انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم را بار دیگر تجربه کنیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره ای دوره پنجم مجلس خبرگان دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.