نماینده مردم تهران در مجلس گفت: افراد معدودی با تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی به دنبال دوقطبی‌سازی فضای کشور هستند که وزرای کشور و اطلاعات باید با این افراد برخورد کنند.

به گزارش جماران، پروانه مافی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۷ دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی و تقدیر از مردم اهواز، تهران، مشهد، قم و کرمان اظهار داشت: مردم با حضور خود بیانیه سیاسی صادر کردند و نخستین اقدام انتقام‌جویانه را انجام دادند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزرای کشور و اطلاعات بیان کرد: امروز که در سایه‌سار خون به ناحق ریخته شده شهدای ترور یعنی سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و یارانشان از لبنان تا ایران به وحدت رسیده‌ایم و حتی در بین ملت آمریکا نیز اعتراضات جدی را علیه دولت این کشور شاهد هستیم. متأسفانه شاهد فتنه‌انگیزی معدود افرادی در داخل کشور می‌باشیم که امهات قانونی که در مجلس مطرح می‌شود و مورد بحث و بررسی نمایندگان قرار می‌گیرد را به صورت ناشیانه و سراسر کذب  جهت تخریب مجلس و کسب رأی و مبارزه با رقبای خود در قالب ویدئو ضبط و در فضای مجازی پخش می‌کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: قصد آنها این است که وحدت به وجود آمده را برهم زده و جامعه را دوقطبی کنند؛ از وزرای کشور و اطلاعات می‌خواهم با عوامل تفرقه‌افکنی برخورد کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.