• کدخبر: 1320579
  • منبع: اعتمادآنلاین
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

عضو کمیسیون بهداشت توضیح داد: این پیامک‌ها با یک ادبیات مشخص و در یک‌ زمان مشخص ارسال می‌شود و حتماً برنامه‌ریزی‌شده و سازمان‌دهی‌شده است. این‌طور نیست که افراد طبق سلیقه خود اقدام کنند و بر فرض یک نفر بگوید این لایحه را مطالعه کردم و به درد نمی‌خورد، بنابراین نظرم را به ۱۰ نماینده ارسال می‌کنم.

به گزارش جماران؛ یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: ارسال پیامک‌ها در انتقاد از بودجه به هر صورتی که باشد بداخلاقی سیاسی علیه دولت است که در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و این اقدام ضد امنیت کشور است.

ابوالفضل سروش نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارسال پیامک به‌ منظور رد کلیات بودجه گفت: پیامک در مخالفت با بودجه برای ما که عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ نیستیم هم ارسال می‌شود. ارسال پیامک یک نکته انحرافی است، از این ‌جهت که بودجه کشور در شرایط کنونی نمی‌تواند بلاتکلیف بماند.

او با طرح این پرسش که آیا امکان دارد کشور را بدون برنامه‌ریزی بودجه‌ای اداره کرد، ادامه داد: باید لایحه بودجه به تصویب برسد. اما اگر مشکلاتی در جزئیات آن وجود داشت این مشکلات را در صحن علنی با حضور کارشناسان و خبره‌ها، بررسی و در صورت لزوم اصلاح می‌کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اصل اینکه می‌خواهند بودجه را به هم بریزند یک بداخلاقی سیاسی است که بخشی از طیف ضد دولت علیه دولت انجام می‌دهند.

برخی می‌گویند ارسال‌کنندگان پیامک به نمایندگان اتاق فکر مشترکی دارند

سروش در مورد اینکه آیا اتاق فکر مشترکی در پشت پرده ارسال پیامک به نمایندگان وجود دارد گفت: برخی می‌گویند ارسال‌کنندگان پیامک به نمایندگان اتاق فکر مشترکی دارند. عده‌ای معتقدند اتاق فکر مشخصی در جای متمرکزی این پیامک‌ها را برای افراد خاصی از گروه‌هایشان ارسال می‌کنند و آنها برای نمایندگان می‌فرستند.

به گفته او، ارسال این پیامک‌ها به هر صورتی که باشد بداخلاقی سیاسی علیه دولت است که در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و این اقدام ضد امنیت کشور است.

ارسال پیامک به نمایندگان سازمان‌دهی شده است

این عضو کمیسیون بهداشت توضیح داد: این پیامک‌ها با یک ادبیات مشخص و در یک‌ زمان مشخص ارسال می‌شود و حتماً برنامه‌ریزی‌شده و سازمان‌دهی‌شده است. این‌طور نیست که افراد طبق سلیقه خود اقدام کنند و بر فرض یک نفر بگوید این لایحه را مطالعه کردم و به درد نمی‌خورد، بنابراین نظرم را به ۱۰ نماینده ارسال می‌کنم.

سروش در آخر گفت: همان‌طور اعتقاد دارم آزادی باید برای همه باشد و با ارسال پیامک‌ها مخالفتی ندارم، البته اگر پیامک‌ها سازمان‌دهی شده و تخریبی نباشد و تنها نظر یک گروه باشد که بگویند لایحه بودجه اشکال دارد. اما اگر بحث‌شان تخریب علیه دولت و مجلس باشد، موضوع تفاوت دارد و باید متولیان امور امنیتی پیگیری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1320579
  • منبع: اعتمادآنلاین
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.