رییس موساد ادعا کرد که برنامه هسته‌ای، توسعه‌طلبی منطقه‌ای، برنامه موشک‌های دوربرد و دقیق و حمایت این کشور از سازمان‌های تروریستی، امنیت اسرائیل و شهروندانش را در معرض خطر قرار می‌دهد.

به گزارش جماران؛«یوسی کوهن» رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) روز پنجشنبه گفت: ایران در صدر اولویت‌های موساد قرار دارد.

به نوشته روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، رییس موساد ادعا کرد که برنامه هسته‌ای، توسعه‌طلبی منطقه‌ای، برنامه موشک‌های دوربرد و دقیق و حمایت این کشور از سازمان‌های تروریستی، امنیت اسرائیل و شهروندانش را در معرض خطر قرار می‌دهد.

پیش از این نیز «آویو کوخاوی» رییس شتاد مشترک نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی مدعی شوده بود که اسرائیل در تلاش است تا از حضور ایران در سوریه و عراق جلوگیری کند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که همزمان رژیم صهیونیستی تهدیدهای خود را علیه نیروهای مقاومت فلسطین در غزه از سر گرفته است.

در همین حال، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز از سرگیری سیاست ترور در غزه خبر داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنجشنبه و به دنبال حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اعلام کرد که این حمله ها نشان‌دهنده عمق سردرگمی دشمن است و رژیم اسرائیل قصد دارد از این طریق بحران های داخلی خود را به نوار غزه منتقل کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.