سرلشکر سلامی در گفت‌وگو با کادر پزشکی بیمارستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنان، از نزدیک در جریان روند اقدامات درمانی و وضعیت سلامتی سردار فضلی قرار گرفت.

به گزارش جماران؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شب یلدا با حضور در بیمارستان، از سردار علی فضلی عیادت کرد.

در پی بروز عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی که منجر به بستری شدن سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در بیمارستان شد، سردار سرلشکر سلامی شب گذشته (یلدا) با حضور در بیمارستان، از وی عیادت کرد.

سرلشکر سلامی در گفت‌وگو با کادر پزشکی بیمارستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنان، از نزدیک در جریان روند اقدامات درمانی و وضعیت سلامتی سردار فضلی قرار گرفت.

سردارعلی فضلی در سال ۱۳۴۰ در شهر تویسرکان متولد شد و در ۷ سالگی به همراه خانواده خود به تهران مهاجرت کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۸ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

این سردار ولایتمدار انقلاب اسلامی پس از اتمام دوره آموزشی برای مقابله با ضد انقلاب راهی خرمشهر شد و با پایان یافتن موضوع خلق عرب در خوزستان، برای ماموریت سنگین‌تری عازم کردستان شد و مدتها در کنار سایر رزمندگان اسلامی به درگیری با دموکراتها مشغول بود.

فضلی در مامویت سوم و در دوران دفاع مقدس به خوزستان برگشت و در بسیاری از عملیات جنگی از جمله آزادسازی خرمشهر نقش موثری داشت و در چند موقعیت محدود هم فرماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) را بر عهده گرفت و در یکی از این عملیات‌ها  از ناحیه چشم مجروح و به افتخار جانبازی نائل آمد.

وی با پایان جنگ تحمیلی مفتخر به دریافت درجه سرداری از سوی فرماندهی کل قوا شد و به عنوان جانشین سازمان بسیج مستضعفین به مدت ۹ سال مشغول به فعالیت بود تا اینکه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دراوایل سال گذشته طی حکمی سردار فضلی را به سمت فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) منصوب کرد.

فرمانده لشکر۱۰ حضرت سیدالشهدا(ع)، معاون عملیات کل سپاه، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) از جمله مسئولیت هایی سردار علی فضلی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مشکلات سلامت سردار فضلی در ماه‌های اخیر منجر به شیمی‌ درمانی وی شد و چند روز پیش انجام عمل پیوند مغز استخوان در یکی از مراکز درمانی در تهران برآیند جراحات و صدماتی است که به دلیل استنشاق گازهای شیمیایی در دوران جنگ تحمیلی دچار مشکلات ریوی نیز شده است.

همرزمان و نیروهای تحت امر ایشان در دوران هشت سال دفاع مقدس از همه مردم شریف ایران خواسته‌اند برای بهبود و سلامتی این سردار سرافراز اسلام دعا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.