پارلمان رژیم صهیونیستی لایحه انحلال کنست را به منظور برگزاری انتخابات سوم به تصویب رساند.

به گزارش جماران؛ پارلمان رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب به علت وجود اختلافات سیاسی به وجود آمده میان احزاب و ناتوانی رهبران در تشکیل کابینه، طرح انحلال کنست را تصویب کرد.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، پارلمان رژیم صهیونیستی لایحه انحلال کنست را به منظور برگزاری انتخابات سوم به تصویب رساند.

پس از آنکه «بنی گانتس» رییس حزب ائتلافی آبی- سفید نیز همانند «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود در تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در مهلت ۲۸ روزه شکست خورد، «روون ریولین» رییس رژیم صهیونیستی انتخاب فرد مورد نظر را به پارلمان سپرد.

با وجود اختلافات ریشه ای و حل نشدنی در مدت یک سال گذشته میان احزاب و رهبران سیاسی رژیم صهیونیستی، پارلمان تصمیم به برگزاری انتخابات سوم گرفت.

انتخابات سوم در ۱۲ اسفند ماه (دوم مارس) در سرزمین های اشغالی برگزار خواهد شد.

طبق نظرسنجی اخیر شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، حزب آبی- سفید در صورت برگزاری مجدد انتخابات پارلمانی ۳۷ کرسی از ۱۲۰ کرسی کنست را به دست می آورد؛ در حالی که لیکود ۳۳ کرسی را کسب می کند.

در انتخابات دور دوم آبی- سفید ۳۳ کرسی و لیکود ۳۲ را به دست آورده بودند. با کسب کرسی های بیشتر در انتخابات سوم، احتمالاً گانتس را قادر می‌کند تا یک ائتلاف شکننده با احزاب چپ - میانه و همچنین اویگدور لیبرمن رهبر حزب اسرائیل خانه ما تشکیل دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.